نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

۵ عنصری که در خرید تلویزیون مارشال شما را به خود جذب می کند

در انتخاب و خرید یک تلویزیون یک ریموت کنترل راحت خوش دست و جدید دارای اهمیت است اکثر تلویزیون های اسمارت دارای ریموت کنترل هوشمند هستند تا کارکرد راحت تری از تلویزیون برایتان داشته باشد.

مزایای ریموت و گیرنده در خرید تلویزیون مارشال

  1. وجود ریموت جدید و جذاب

این ریموت ها دارای قابلیت های خاصی هستند که از برنامه ها و قابلیت های تلویزیون راحت تر و با سرعت بالاتری استفاده خواهید نمود.

طراحی ریموت کنترل جادویی تلویزیون اسمارت ال جی مانند یک موس است و عملکرد آن و سرعت کار با این کنترل بیش از حالت معمول بوده و از قابلیت های هوشمند راحت تر و شیرین تر می توان استفاده نمود.

سایر تلویزیون ها نیز مجهز به ریموت کنترل هستند در بسیاری از مدل ها بر روی ریموت کنترل امکان تعامل صوتی در نظر گرفته شده تا از طریق صوت خواسته خود را می گویید و در تلویزیون مشاهده می نمایید البته بعضی از مدل های تلویزیون های اسمارت دارای ریموت کنترل جادویی نیستند.

ریموت کنترل در تلویزیونهای مارشال نیز از زیبایی برخوردار است و این محصول کاملا ایرانی توانسته با زیبایی و ساده بودن خود در میان کاربران محبوبیت داشته باشد شما در ادامه مطلب می توانید مشخصات فنی آن را ببینید.

مشخصات فنی ریموت کنترل مارشال  ME-2412

نوع ریموت کنترل                                                ساده
نوع کاربری                                                       ساده
مناسب برای                                                       تلویزیون
وزن                                                               200  گرم
جنس بدنه                                                         پلاستیک
میکروفون                                                          ندارد
قابلیت اسکرول (پیمایش)                                        ندارد
تاچ پد (صفحه لمسی)                                            ندارد
نوع باتری                                                        نیم قلمی (AAA)
تعداد باتری                                                        دو عدد
باتری همراه                                                      ندارد
سایر مشخصات                                                  مناسب برای تلویزیون مارشال مدل Marshal ME-2412
این مطلب را از دست ندهید   تقویت سیگنال تلویزیون مارشال

  1. وجود گیرنده دیجیتال

برای دریافت تمامی کانال های تلویزیون باید گیرنده دیجیتالی داشته باشید تا بتوانید از شبکه های آن به راحتی استفاده بنابر این در هنگام خرید تلویزیون گیرنده دیجیتالی دارای اهمیت ویژه ای است  البته تلویزیون های جدید امروزه مانند تلویزیونهای مارشال گیرنده دیجیتالی دارند

وجود یک گیرنده دیجیتال قوی و بهینه شده در تلویزیونهای مارشال که شما با استفاده از آن می توانید کلیه شبکه های دیجیتالی را دریافت و تماشا نمایید و لازم نیست برای خرید آن هزینه ای پرداخت نمایید در نتیجه شما در هنگام خرید تلویزیون مورد نظر اگر گیرنده دیجیتالی ندیدید باید آن را خریداری نموده که از دستگاهی جدا برای این امر استفاده نمایید.

  1. عنصر صدا

صدا و کیفیت تلویزیون از مهمترین نکات در جذب شما برای خرید بهترین تلویزیون است برای تعیین کیفیت صدا  شما باید دو مورد Distortion و Frequency Response را بررسی نمایید که پارامترهای در dB  80 و بیشتر پاسخ مطلوب و مناسب هستند.

سیستم صوتی تلویزیون 50 اینچ مارشال مدل 5012

سیستم صوتی تلویزیون 50 اینچ مارشال مدل 5012 دو کاناله و مجهز به دو بلندگو است که قادرند صدایی پرقدرت و متناسب با سایز تلویزیون را پخش کنند.

  1. نکات برجسته خرید LED

در هنگام خرید تلویزیون باید فناوری Local Daiming را مورد توجه قرار دهید که این فناوری اصلی ترین تفاوت در بین نمایشگرهای LCD و LED است تامین نور پس زمینه در نمایشگرهای ال ای دی از طریق لامپ های LED بوده و میزان روشنایی در این لامپ ها بسیار مناسب بوده و از طریق لامپ های کوچک پیکسل های تصویر روشناییشان تامین شده و بیشتر کنترل می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   آبخوردگی تلویزیون مارشال

در این نمایشگرها فناوری Local Daiming مورد استفاده قرار می گیرد این فناوری کیفیت تصویر را ارتقاء داده و نمایش تصاویر واقعی تر نشان داده شده و به ارتقاء کنتراست کمک می کنند در نتیجه به کمک این فناوری شما صحنه های نمایش داده شده در تلویزیون را واقعی و زنده خواهید دید.

وجود تکنولوژی صفحه  LEDدر تلویزیون مارشال

از میان تلویزیونهای مارشال صفحه نمایش تلویزیون مارشال 55 اینچ را مورد بررسی قرار دادیم که از تکنولوژی صفحه LED در آن استفاده شده و نوع صفحه نمایش آن  صفحه تخت بوده و کیفیت صفحه نمایش آن Full HD کامل است که با وجود همه این خصوصیات دارای قیمتی ارزان نسبت به سایر تلویزیونهای دیگر در برندهای دیگر است.

  1. مواد غیر قابل تغییر

در هنگام خرید تلویزیون جدید هزینه ها را مقایسه نمایید و به این نکته معطوف شوید که آیا امکاناتی که به محصولی خاص داده شده برای شما کاربرد دارد؟  چرا که امکاناتی بر روی تلویزیون ها وجود دارند که افراد را برای خرید وسوسه می کنند در واقع با بررسی دقیق تر به این نتیجه خواهی رسید که بعضی از آن ها را شما نیازی نداشته و بسیاری دیگر را می توانید بعدا به تلویزیون خود  بیافزایید.

پردازشگر گرافیکی و تعداد هسته های پردازش به کار رفته در تلویزیون از امکانات با اهمیتی است که نمی توانید آن را ارتقاء دهید که وجود این موارد می تواند برکیفیت تصویر سرعت و دقت تصویر  عدم وجود نویز در تصویر و مواردی از این دست موثر باشد و با وجود آنها تصاویر را با کیفیت بالا خواهید دید.

این مطلب را از دست ندهید   علت های شکستگی صفحه تلویزیون مارشال

در صورت داشتن موتور پردازشی قدرتمندتر و تعداد هسته های ببیشتر در تلویزیون خود شما شاهد کیفیت تولید و پخش تصاویر بالاتر در تلویزیون خود خواهید بود.

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =