نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه اتصال گوشی به تلویزیون مارشال

اتصال گوشی به تلویزیون اغلب برای تماشای محتواهای چند رسانه‌ای صورت می پذیرد زیرا گوشی های هوشمند دارای صفحات نمایشی کوچک بوده و ابزار چندان مناسبی برای تماشای عکس‌ها‌ و فیلم‌ها محسوب نمی شوند.

کاربران برای دیدن عکس ها و فیلم های خود ترجیح می‌دهند تا با اتصال گوشی تلفن همراه خود به تلویزیون به تماشای آنها بنشینند و در ابعادی بزرگتر آنها را دیده و از آن لذت ببرند در صورتی که شما هم مایل هستید تا عکس و فیلم خود را از تلویزیون نگاه کنید بهتر است با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب نحوه اتصال گوشی به تلویزیون را با هم مرور نماییم.

این کار به روش‌های گوناگونی انجام می شود که می توان اتصال از طریق کابل  HDMI اتصال از طریق وای فای همچنین اتصال از طریق میراکست و مواردی از این دست را نام برد که انتخاب یکی از این روش ‌ها به سلیقه و امکانات در دسترس شما بستگی دارد.

اتصال گوشی به تلویزیون از طریق میراکست

نکته: برای اتصال گوشی به تلویزیون از طریق میراکست باید قبل از هر اقدامی توجه نمایید که گوشی شما سیستم عامل اندروید ۴.۲ یا نسخه‌‌های بالاتر را پشتیبانی کند همچنین تلویزیون شما نیز دارای قابلیت میراکست باشد.

بعد از آن باید برای فعالسازی میراکست روی تلویزیون اقدام نمایید در صورتی که تلویزیون شما فاقد این قابلیت باشد باید شما دانگل میراکست یا کرم کست را مورد استفاده خود قرار دهید.

حالا زمان آن رسیده تا میراکست روی گوشی را فعال و تلویزیون یا دانگل میراکست یا کروم کست را انتخاب نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صدای تلویزیون مارشال

مسیر زیر را دنبال نمایید:

Miracast “ON” or “ON” > Share & Connect > Network > Setting >‌ Menu

اتصال گوشی به تلویزیون از طریق کابل  HDMI

استاندارد) MHL لینک ارتباطی کیفیت بالا موبایل) اولین استاندارد برای اتصال گوشی به تلویزیون   است که برای اتصال از پورت اصلی USB گوشی استفاده می نماید البته در صورت استفاده از این روش به یک کابل مخصوص نیاز دارید کابلی که بتواند تصویر خروجی گوشی را به فرمت قابل قبول در تلویزیون تبدیل نماید که نام این کابل USB TO HDMI است شما غیر از آن به یک کابل استاندارد   (MHL, High-Definition Link)  نیز نیاز دارید.

نکته: این کابل متفاوت از کابل های میکرو اچ دی ام آی (micro HDMI ) بوده و تقریبا از تمامی برندهای گوشی موجود در بازار پشتیبانی می‌کنند که بعضی از این برندها شامل گوشی های سامسونگ سونی اچ تی سی و… هستند.

برای آنکه گوشی را از طریق این کابل به تلویزیون متصل نمایید باید کابل سرهای USB و HDMI کابل را به پورت گوشی وصل نموده و سپس به به محل مورد نظر در تلویزیون متصل نمایید برای برقراری ارتباط پورت ورودی تلویزیون را از آنتن به HDMI تغییر دهید.

 در صورت استفاده از این روش باید کابل USB را حتما به پورت یو اس بی موجود در پشت تلویزیون متصل نمایید زیرا این کابل برق اتصال را تامین می‌کند در صورتی که تلویزیون شما پورت یو اس بی ندارد  از شارژر موبایلتان استفاده نمایید.

اتصال گوشی به تلویزیون از طریق وای فای

اتصال وای فای یکی دیگر از روش ‌های موجود برای اتصال گوشی به تلویزیون و اتصال این دو دستگاه است در صورتی که یک تلویزیون هوشمند داشته باشید به کابل گوشی جهت اتصال نیازی نخواهید داشت و این کار را به آسانی و از طریق شبکه WIFI می‌توانید انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر قطعات تلویزیون مارشال

برای اتصال گوشی به تلویزیون از طریق وای فای در گوشی های هوشمند اندروید و IOS  مراحل خاص و انتخاب گزینه های متفاوتی وجود دارد که در زیر آورده شده است:

اتصال گوشی IOS به تلویزیون با وای فای: در صورتی که تلویزیون مورد استفاده شما دارای قابلیت اتصال به وای فای است برای اتصال گوشی به تلویزیون را در گوشی های با سیستم عامل IOS می توانید با کمک  AIRPORT EXPRESS PORTABLA HOTSPOT آن را انجام دهید.

اتصال گوشی اندرویدی به تلویزیون

 در صورتی که سیستم عامل گوشی اندروید باشد اتصال گوشی به تلویزیون با استفاده از برنامه ALLSHARE  صورت می گیرد و با این روش می‌توانید گوشی را به تلویزیون وصل نموده و کلیه فایل های ذخیره شده در گوشی را بر روی نمایشگرهای بزرگی هم چون  تلویزیون ببینید.

تعمیر تلویزیون مارشال

نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال خدماتی تخصصی را در خصوص تعمیر و ترمیم انواع مدل های تلویزیون مارشال به شما عزیزان عرضه می کند با توجه به این که این تلویزیون گرما بخش محفل تمامی خانواده ها در منازل است در صورت نیاز به تعمیرات باید مشکل آن را در اسرع وقت حل نموده و تلویزیونی بدون ایراد دوباره به محفل شما باز گردانده شود.

در صورت نیاز به تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل می توانید در خواست سرویس در محل را با تماسی تلفنی ثبت کنید تا کارشناسان سرویس در محل نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال در کمترین زمان به محل مورد نظر اعزام و برای تعمیرات تلویزیون شما اقدام نمایند.

2.6/5 (7 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «اتصال گوشی به تلویزیون مارشال»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نوزده =