نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شما در حال آماده شدن برای ارائه یک کار بزرگ هستید که با چندین نمودار دقیق کامل می شود. شما متوجه می شوید که نشان دادن تصویر و نمودار در صفحه تلویزیون مارشال با اشاره ی دست برای هدایت توجه مخاطبانتان به برخی نکات، کمی ابتدایی است. آیا استفاده از اشاره گر لیزری در تلویزیون مارشال ضرری ندارد؟ آیا هر اشاره گر لیزری کار می کند؟ اگر نه، چه نوع اشاره گر لیزری باید روی صفحه تلویزیون مارشال استفاده کنید؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید!

استفاده از اشاره گر لیزری در تلویزیون

عدم استفاده از اشاره گر لیزری در تلویزیون مارشال (اشاره گر سنتی)

استفاده از اشاره گر لیزری در تلویزیون مارشال و اشاره گرهای لیزری سنتی روی صفحه تلویزیون مارشال شما نشان داده نمی شوند. در ابتدایی ترین سطح، اشاره گرهای لیزری جریان های روشن نور هستند. در حالی که ممکن است روی یک دیوار یا نمایش چاپ شده روشن به نظر برسند، نور آنها روی صفحه تلویزیون مارشال به وضوح روشن نخواهد بود.

این به این دلیل است که صفحه‌های تلویزیون مارشال نیز مقدار قابل توجهی نور ساطع می‌کنند و از نور اشاره گر لیزری فراتر می‌روند. این کار باعث می شود که لیزر شما کم نور و به سختی دیده شود.

علاوه بر این، بسیاری از تلویزیون مارشال ها دارای یک فیلم قطبی هستند. این فیلم دارای فناوری ضد تابش نور است و از ایجاد تابش خیره کننده بر روی صفحه تلویزیون مارشال شما جلوگیری می کند.

از آنجایی که اشاره گر لیزر شما یک منبع نور خارجی است، فیلم ضد تابش تلویزیون مارشال شما آن را مسدود می کند و نور آن را جذب می کند و از دیده شدن واضح آن جلوگیری می کند.

این مطلب را از دست ندهید   علت وجود صدای وزوز در تلویزیون مارشال

ویژگی های اشاره گر لیزری دیجیتال

استفاده از اشاره گر لیزری در تلویزیون بخصوص اشاره گرهای لیزری دیجیتال، لیزرهای دیجیتال را به جای لیزرهای واقعی سنتی، روی صفحه نمایش می‌دهند. بنابراین، بر خلاف لیزرهای فیزیکی سنتی که یک نور خارجی را به تلویزیون مارشال شما می‌تابانند، لیزرهای دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که با برجسته کردن ناحیه خاصی از صفحه، موارد روی صفحه را برجسته کنید.

آنها برای کار با مانیتورهای تلویزیون مارشال ال سی دی و LED طراحی شده اند و یک نورافکن یا یک اشاره گر کوچک (بسته به لیزر) را بدون نیاز به منبع نور خارجی نمایش می دهند. رنگ، اندازه و شفافیت لیزر را می توان با توجه به نیاز و ترجیحات شما تنظیم کرد.

اشاره گرهای لیزری دیجیتال قابل شارژ هستند و از طریق یک دانگل USB کوچک به تلویزیون مارشال شما متصل می شوند و آنها را کاملا بی سیم می کند. بسیاری از آنها همچنین دارای برنامه هایی هستند که به شما امکان می دهند ویژگی های اشاره گر لیزری را سفارشی کنید.

کارکرد و استفاده از اشاره گر لیزری در تلویزیون مارشال

استفاده از اشاره گر لیزری در تلویزیون مارشال کار می کنند. در حالی که لیزرهای سنتی روی صفحه تلویزیون مارشال کار نمی کنند، لیزرهای دیجیتال این کار را می کنند.

 همچنین ممکن است متوجه شوید که اشاره گرهای لیزری سنتی به دلیل نور اضافی روی صفحه نمایش پروژکتورها موثر نیستند، به خصوص اگر از نوعی صفحه نمایش ردکننده نور استفاده می کنید.

برخی از لیزرهای سنتی قدرتمند و فوق روشن روی صفحه تلویزیون مارشال شما نمایش داده می شوند، اما این نورهای خشن می توانند به تلویزیون مارشال شما آسیب برسانند.

این مطلب را از دست ندهید   برترین راه رفع خطوط افقی متحرک تلویزیون مارشال

بنابراین، در حالی که لیزرهای دیجیتال ممکن است کمی گران تر باشند، در دراز مدت شما را نجات خواهند داد زیرا در آینده نزدیک نیازی به پرداخت هزینه برای تعمیر یا تعویض صفحه تلویزیون مارشال خود نخواهید داشت. اشاره گرهای لیزری دیجیتال نه تنها با صفحه نمایش تلویزیون مارشال کار می کنند، بلکه با صفحه نمایش پروژکتور نیز کار می کنند! از آنجایی که بسیاری از اتاق‌های جلسه همکاری تلویزیون مارشال‌های خود را با پروژکتور تعویض می‌کنند، این یک امتیاز عالی است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهارده =