نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعویض قطعات تلویزیون مارشال

آخرین راهکار تعمیرکاران در روند تعمیرات تعویض قطعات تلویزیون خواهد بود یا به عبارتی تلاش تعمیرکاران حتی ‌الامکان برای جلوگیری از تعویض نمودن قطعات اصلی تلویزیون و یا تعمیر آنها است ولی در شرایطی که این خرابی در قطعه به نحوی باشد که تعمیر و ترمیم آن امکان پذیر نباشد تعمیرکاران تلویزیون این قطعات را به جای تعمیر آن تعویض خواهند نمود.

آنچه که در ارتباط با تعویض قطعات تلویزیون از اهمیت زیادی برخوردار است استفاده نمودن از قطعات اصل و اورجینال بوده در صورتی که دسترسی به قطعات اصل امکان پذیر نباشد بهتر است در صورت کسب اجازه از شما تعمیرکاران از قطعاتی استفاده نمایند که در طول تجربه کاری تعمیرکار این قطعه سازگار با قطعات دیگر باشد و دارای کیفیت مورد تاییدی باشد علاوه بر آن شما باید عملیات مرتبط با تعویض قطعات تلویزیون را به دست کارشناسانی بسپارید که دارای تخصص و مهارت لازم برای این کار باشند.

خدمات واحد تعویض قطعات تلویزیون مارشال

سرویس‌ های ارائه شده در واحد تخصصی تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون مارشال در صورت بروز خرابی در دستگاه تلویزیون مورد استفاده خود می توانند به این مرکز مراجعه نمایند و برای برخورداری از سرویس ‌های تخصصی مرتبط با تعویض قطعات تلویزیون مارشال اقدام نمایند. قطعاتی که در این مرکز ارائه می شود مختص به مدل خاصی از تلویزیون نبوده و انواع تلویزیونها اعم از ال ای دی  ال سی دی  پلاسما اولد و …. را دربر می گیرد.

بعضی از خدمات ارائه شده در واحد تعویض قطعات تلویزیون به قرار زیر هستند:

  • تعویض برد اینورتر انواع تلویزیون
این مطلب را از دست ندهید   ویژگی تلویزیون Marshal ME-4003 LED TV

  • تعویض مین برد انواع تلویزیون

  • تعویض برد پاور انواع تلویزیون

  • تعویض برد تیکان انواع تلویزیون

از دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون مارشال به قرار زیر هستند:

  • تعویض لامپ انواع تلویزیون
  • تعویض پایه انواع تلویزیون
  • تعویض آی سی انواع تلویزیون
  • تعویض اپتیک انواع تلویزیون
  • تعویض ترانزیستور انواع تلویزیون
  • تعویض دیود و پل دیود انواع تلویزیون
  • تعویض های ولتاژ انواع تلویزیون
  • تعویض کوئل و چوک انواع تلویزیون

فروش قطعات تلویزیون مارشال

آشکار است که پس از طی عمر مفید دستگاه ‌های تلویزیون به دلیل استهلاک برخی از قطعات آنها و عدم استفاده صحیح همچنین با اتفاقات پیش ‌بینی ناپذیر و مواردی دیگر این قطعات دچار اشکال و خرابی خواهند شد.

از همین رو نمایندگی فروش تلویزیون بخش ‌هایی از مجموعه خود را مختص فروش قطعات تلویزیون قرار می دهد که  معمولا کلیه قطعات و لوازم جانبی ‌ایی که امکان دارد تا انواع دستگاه تلویزیون به آنها نیاز مند باشند در این بخش ‌ها و در این مکان شما پس از دریافت مشاوره های لازم قادر به تهیه قطعه سازگار با دستگاه خود آن هم با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را خواهید داشت.

مزیت حضور در نمایندگی فروش تلویزیون مارشال بررسی نمودن دستگاه شما توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون بوده که هدف این بررسی مذکور مشخص شدن سطح خرابی پیش آمده در دستگاه و نیازمندی آن به تعویض قطعات تلویزیون است.

تعویض قطعات تلویزیون مارشال در محل

درنمایندگی  تعمیرات تلویزیون مارشال این امکان برای شما فراهم شده تا تعویض قطعات تلویزیون در محل صورت گیرد به عبارتی دیگر می توان چنین گفت که در صورتی که شما به هر دلیلی قادر نباشید تا دستگاه را جابجا نموده و آن را تحویل آبه تعمیرگاه دهید شما می‌تواند برای دریافت سرویس‌ های تخصصی مرتبط با تلویزیون برای تعمیر آن در محل اقدام نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر اینورتر تلویزیون مارشال در دقیقه

در صورت استفاده از این سرویس با توجه به آدرس شما کارشناسان تعمیر خود را در محل آدرس شما به سرعت خواهند رساند و بعد از عیب ‌یابی دستگاه شروع به اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون خواهند نمود.

برای استفاده از این سرویس شما باید با کارشناسان تعمیر این نمایندگی تلویزیون مارشال تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر حضور کارشناس تعمیر برای تعمیر نمودن تلویزیون معیوبتان در محل مورد نطرتان را ثبت نمایید.

لازم به ذکر است که ابعاد بعضی از تلویزیونهای مارشال بزرگ است و حمل و تقل آن برای رفتن به نمایندگی سخت است لذا برای آنکه از آسیب های احتمالی در تلویزیون معیوب خود بر اثر جابه جایی نیز خودداری نمایید توصیه می شود از این امکانات استفاده نموده و از تعمیرکاران بخواهید تا در محل تلویزیون معیوبتان حاضر شده و به تعمیر آن بپردازند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال

تمامی خدمات مورد نیاز برای شما و دارندگان دستگاه های تلویزیون توسط نمایندگی تعمیرات تلویزیون عرضه می شود که شما عزیزان می توانید به مرکز تعمیرات تلویزیون که از تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های تلویزیون است رجوع نمایید.

خدمات ارائه شده در این نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال با وجود کارشناسان مجرب توانسته با بالاترین سطح کیفی و با مؤثرترین متدهای تعمیر صورت پذیرد.

همانطور که ذکر شد تعمیرات تلویزیون مارشال دربردارنده‌ تمامی خدمات ترمیم  تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی یا گارانتی آن ذکر شده است شما کاربران گرامی با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون می توانید برای دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش اقدام نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون ال ای دی مارشال ME-5011
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =