نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ایراداتی که از خرابی پاور تلویزیون مارشال خبر می دهد

پاور یا همان منبع تغذیه تلویزیون بخشی از تلویزیون است که تامین کننده انرژی مورد نیاز برای روشن شدن و روشن ماندن تلویزیون است با خرابی پاور تلویزیون قادر ب روشن شدن نیست و به اصطلاح تعمیرکاران و تکنسین ها تلویزیون به حالت مرگ یا dead خواهد رفت.

خرابی پاور منجر به مشکلات مختلفی می شود که در ادامه مطلب آورده شده است.

اولین اقدام شما در تعمیر پاور تلویزیون در هر برند که باشد تفاوتی ندارد باید در جهت شناخت ایرادات و اختلالات رایج در پاور یا منبع تغذیه تلویزیون باشد و بعد بر اساس آن ادامه مسیر تعمیر را طی نمایید.

1.     ایراد دیر روشن شدن تلویزیون

علت دیر روشن شدن تلویزیون ریشه در خرابی پاور و برد پاور داشته که برای تعمیر آن نیاز به ابزار تخصصی دارید که در تعمیرگاه آموزشی در اختیار کاربران قرار داده می شود.که متخصصان و کارشناسان خدمات تعمیرات نمایندگی مارشال آن را در اختیار داشته و با دانش خود آن را انجام خواهند داد.

2.     خرابی ترانزیستور های پاور

باید شما ترانزیستور های خراب پاور را تعویض نمایید که چگونگی این تعویض را کارشناسان انجام خواهند داد بد نیست بدانید که در برخی از پاور ها STR به کار رفته امکان دارد در دسترس نباشد و نایاب باشد که در این صورت برد پاور را باید عوض کنید.

3.     ایراد چشمک زدن چراغ LED تلویزیون و روشن نشدن آن

این مشکل در تلویزیون نیز به خرابی بخش پاور مربوط می شود بنابراین لازم است پاور تلویزیون بررسی شود با این حال همواره این احتمال هست که این خرابی به دلیل خرابی مین برد بوده در نتیجه بررسی ها به دقت باید صورت پذیرد.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون ال ای دی Marshal LED ME-4304 TV

4.     ایراد خاموش شدن کامل تلویزیون

خرابی پاور تلویزیون نیز سبب خاموش شدن کامل تلویزیون یا همان حالت مرگ یا DEAD خواهد شد که باید کارشناسان برای اجرای تعمیرات باید مسیر درست را انتخاب و اجرا نمایند.

5.     ایراد خاموش شدن اتوماتیک تلویزیون پس از چند ساعت

این خرابی هم بیشتر به برد پاور تلویزیون  ارتباط دارد.

6.     ایراد روشن نشدن تلویزیون و توقف بر روی چراغ پاور

کارشناسان تعمیر پاور تلویزیون برای شما می گویند که این نوع از خرابی بیشتر در تلویزیون های ال سی دی بوده و ریشه آن خرابی در برد پاور است این در حالی است که در تلویزیون های دیگر که ال ای دی هستند این ایراد به خرابی مین برد ارتباط دارد.

در ادامه مطلب شما با تفاوت میان تلویزیونهای ال سی دی و پلاسما مارشال آشنا خواهید شد.

4 تفاوت میان تلویزیون های  ال سی دی و پلاسما مارشال

اگر قصد دارید تا تلویزیون جدیدی را بخرید باید اطلاعات کافی داشته باشید تا در میان تلویزیونهای مختلف در بازار که از تلویزیون های بزرگ و کوچک و با نام های گوناگون هستند بتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید سایز پنل و تعداد قابلیت های مدرن و جذاب به تنهایی برای مورد بررسی قرار گرفتن کافی نیست.

بحث تکنولوژی ساخت تلویزیون مهم تر از این ها است که شاید به ظاهر قادر نباشید تا تفاوت میان این تلویزیون ها را از یکدیگر تمیز دهید.

علاوه بر ساختار تشکیل دهنده تلویزیون های پلاسما معیارهای دیگری وجود دارند که با تلویزیون ال سی دی تفاوت دارد.

این مطلب را از دست ندهید   تاثیرات منفی گرما در تلویزیون مارشال

این فاکتورها به شرح زیر هستند:

  1. میزان روشنایی تصاویر تلویزیون

بسیاری از کارشناسان مهم ترین فاکتور شکل دهنده فرق تلویزیون پلاسما با ال سی دی را در میزان روشنایی تصاویر پخش شده در پنل می دانند ال سی دی و ال ای دی تصاویر بسیار روشن تری را به نمایش می گذارند.

این روشنایی بالا نسبت به سلیقه کاربر می تواند به عنوان یک ویژگی منفی قلمداد شود در صورتی که شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به هنگام تماشای فیلم سینمایی خانه را تاریک نموده و با چراغ های خاموش به تماشای تلویزیون می نشینید تلویزیون پلاسما انتخاب مناسب تری برایتان است.

  1. میزان سیاهی تصاویر تلویزیون

عمق سیاهی تصاویر از معیارهای دیگری است که میان تلویزیون پلاسما و ال سی دی تفاوت به وجود می آورد.

تاحالا میزان سیاهی بخش های تیره و سایه های یک تلویزیون را بررسی نموده اید؟ شاید به نظرتان این بررسی چندان مهم نباشد میزان سیاهی تصاویر تلویزیون به طور کاملا مستقیم می تواند بر کیفیت تصاویر تلویزیون اثر گذار باشد که این مقدار در تلویزیون های پلاسما از ال سی دی بیشتر است.

  1. مصرف انرژی تلویزیون

مصرف انرژی بالای تلویزیون های پلاسما یکی از عیوب آن است متاسفانه هر برند از تلویزیون دارای وزن و ضخامت بیشتری نسبت به ال سی دی ها بوده و دارای مصرف انرژی بالاتری نیز هست به همین منظور در فروشگاه های مختلف عموما اندازه های کوچک تلویزیون های پلاسما وجود دارد.

برندهای سازنده سایز کوچک تلویزیونهای پلاسما قصد دارند تا مصرف انرژی این سیستم ها را متعادل سازی نمایند.

  1. نسبت کنتراست تصاویر تلویزیون

کیفیت تصویر تلویزیون را نسبت کنتراست تعیین می کند کنتراست تصویر را می توان فاصله تیره ترین رنگ تا روشن ترین رنگ تصاویر تلویزیون توصیف نمود که هرچه میزان آن بیشتر باشد تصاویر تولید شده واضح تر  زنده تر و جذاب تر خواهند بود.

این مطلب را از دست ندهید   گران ترین تلویزیون ‌های مارشال

به همین دلیل تلویزیون های پلاسما برنده میدان خواهند بود جهت درک بهتر تفاوت تلویزیون پلاسما با ال سی دی می توانید از کارشناسان خدمات تعمیرات نمایندگی مارشال کمک بگیرید.

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 12 =