نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خصوصیات تلویزیون هوشمند مارشال

ویژگی های تلویزیون هوشمند آن را از تلویزیونهای های دیگر متفاوت ساخته  این مدل از تلویزیونها قابلیت های استثنایی و امکانات بسیار ایده آلی را در اختیارتان می گذارند که در دنیای امروز با توجه به گستردگی فناوری و تکنولوژی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

تعمیرکاران در تعریف تلویزیون هوشمند اینگونه اظهار می دارند  که این دستگاه های نوظهور و نوین مانند جعبه های جادویی هستند که منحصر به فرد بوده و هر چیزی می تواند از آنها خارج شود.

در عصر حاضر همین ویژگی های تلویزیون هوشمند آنها را  به یک محصولی خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده محصولی که شما هزینه بیشتری را برای امکانات بیشتر آن می دهید و به همان اندازه دارای قیمت خرید بالاتری نسبت به سایر تلویزیون ها است حتی قیمت تعمیر تلویزیون هوشمند نیز نسبت به سایر تلویزیونها بالاتر خواهد بود.

بررسی ویژگی های تلویزیون هوشمند

امکان اتصال به نت از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های تلویزیون هوشمند است هرچند اتصال به نت دارای خطرات زیادی است و در بعضی مواقع باعث تعمیر تلویزیون خواهد شد ولی با این حال این ویژگی بسیار منحصر به فرد و کاربردی است.

این تلویزیونها چون دارای سیستم عامل هستند مانند یک سیستم رایانه ای بزرگ عمل می کنند که امکانات متعددی در اختیار شما قرار خواهند داد همه تلویزیون های اسمارت دارای یک ورودی کابل شبکه اترنت یا قابلیت اتصال به وای فای هستند که البته سرعت اینترنت و وای فای برای تلویزیون هوشمند باید به اندازه کافی سرعت لازم را داشته باشند.

این مطلب را از دست ندهید   نصب براکت دیواری تلویزیون بر روی دیوار

ویژگی های تلویزیون هوشمند

  • قابلیت نصب نرم افزار
  • قابلیت مشاهده ویدیو و تصاویر آنلاین
  • قابلیت بازدید صفحات وب
  • قابلیت اجرای بازی
  • قابلیت اتصال به کانال های اینترنتی IPTV
  • قابلیت استفاده از قابلیت Time Shifting
  • قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک گذاری
  • پشتیبانی از استاندارد  DLNA
  • کنترل تلویزیون با قابلیت دستورات صوتی و حتی ژست‌های حرکتی
  • توانایی اتصال به وبکم
  • قابلیت اجرای نرم افزار SKYPE
  • پیش بینی و گزارش وضعیت آب و هوا
  • توانایی دسترسی به رادیوهای اینترنتی

تلویزیون اسمارت به چه کار می آیند ؟

معنای آن با توجه به ویژگی های تلویزیون هوشمند تعریف خواهد شد که مهمترین مسئله آن اتصال آنها به نت بوده که دارای اهمیت زیادی است چون قادر است تلویزیون را ویروسی کند به هر حال با کمک کارشناسان تلویزیون مارشال می توانید به اینترنت راحت وصل شده جستجو کنید و تصاویر و ویدئو های خود را بسیار بزرگتر دیده و نرم افزارهای گوناگون را در تلویزیون مارشال خود داشته باشید.

همچنین در تلویزیون هوشمند امکان اجرای بازی های مخصوص را نیز دارید همچنین تلویزیون های هوشمند یاInternet TV  ها امکانات بسیار گسترده و وسیعی را در اختیارتان می گذارند با پیشرفت تکنولوژی بیشتر و گسترده تر استفاده از این محصولات نیز بیشتر حس خواهد شد.

چون تازه این سری از تلویزیونها به بازار وارد شده اند قیمت تمام شده آنها نسبت به تلویزیونهای معمولی بالاتر است قیمت آنها کاملا منطقی و به جا است چون امکاناتی بسیار فراتر از سایر تلویزیونها در اختیار شما خواهند گذاشت.

نرم افزار SKYPE در تلویزیونهای هوشمند

امکان استفاده از اپ تماس تصویری SKYPE یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون هوشمند است که به کمک این اپ و به کمک امکاناتی که این تلویزیونها در اختیار شما قرار خواهند داد به راحتی می توانید از درگاه تلویزیون و به کمک یک وبکم با دوستان و آشنایان خود تماس تصویری داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   ضربه خوردن صفحه ال سی دی تلویزیون مارشال

متصل شدن تلویزیون به اینترنت از طریق کابل Ethernet

برای متصل نمودن تلویزیون به اینترنت از این طریق شما باید کابل LAN را به تلویزیون و مودم خود متصل نمایید.

از روی کنترل تلویزیون دکمه Home  یا Menu را انتخاب نموده و روی گزینه SETUP زده و OK  را فشار دهید بعد از آن به قسمت Network رفته و Network selection و سپس Cable را بزنید بعد از آن وارد قسمت Cable Network setup شوید و Internet Protocol setup را در حالت Auto  setup  بگذارید در این صورت تلویزیون از مودم به صورت خودکار آی پی دریافت می نماید.

برای مطمئن شدن از اتصال تلویزیون به اینترنت وارد قسمت Setup شوید و Cable Network setup  و بعد گزینه Network Test را انتخاب نمایید درصورتی که اینترنت برقرار شود گزینه‌ های مربوطه تیک خورده‌ هستند.

عدم اتصال تلویزیون به اینترنت

ایراد در شبکه همچنین کابل و  تنظیمات تلویزیون و یا ایرادات سخت افزاری مواردی هستند که در وصل نشدن تلویزیون به اینترنت اثر گذار هستند برای رفع این ایراد ابتدا باید از متصل شدن شبکه و اینترنت اطمینان حاصل نمایید برای این منظور  یک لپ تاپ را به شبکه مورد نظر متصل نموده و ببینید آیا به اینترنت متصل می شوید؟ در صورت اتصال باید سراغ موارد بعدی برای رفع آن بروید.

بعد باید به بررسی کابل LAN اتصال بی‌سیم یا سرور خود اقدام نمایید درصورتی که اتصال تلویزیون به سرور وجود داشته باشد احتمال دارد که مشکل از سخت افزار در تلویزیون باشد که باید از متخصص فنی کمک بگیرید و آن را رفع نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   راه حل آسان رفع نداشتن تصویر تلویزیون مارشال
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 17 =