نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

از تلویزیون های مارشال چه می دانید؟

در این مطلب سعی شده تا برای شما عزیزان ۲ نمونه از مدل های تلویزیون مارشال )مدل های  ME-2412 و (ME-6504 آورده شود تا شما بتوانید هر چه بیشتر با ویژگی های این دو نوع تلویزیون آشنا شوید و آن ها را بهتر بشناسید بنابر این در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی تلویزیون مارشال مدل  ME-2412

یکی از تلویزیون های  ۲۴ اینچی شرکت مارشال مدل ME-2412  هست که در آن تصاویر در صفحه‌ تخت به تصویر کشیده می شود نوع این صفحه ‌نمایش LED هست و تصاویر را با کیفیت HD نشان می دهد.

اگر بخواهیم مهم‌ترین ویژگی ME-2412 را بررسی کنیم می توانیم گیرنده دیجیتال داخلی آن را عنوان کنیم که کمک می‌کند تا تمامی شبکه ‌‌های دیجیتالی را داشته باشید.

این ویژگی باعث می شود که به یک گیرنده جداگانه نیاز نداشته باشید و به‌ جای خرید آن با قرار دادن کنسول بازی یا پخش ‌کننده ‌های خانگی ‌تان، داخل میز تلویزیونتان کمی خلوت ‌تر شود.

در پشت تلویزیون یک درگاه USB و دو درگاه HDMII وجود دارد تا بتوانید با بهره گیری از آنها بهره خود را از یک تلویزیون بیشتر ببرید به نحوی که می‌توانید لپ ‌تاپ، کنسول بازی و… را با استفاده از درگاه‌ های ارتباطی موجود با تلویزیون متصل کنید و فیلم خود را به راحتی در این تلویزیون ببینید یا بازی خود را با این تلویزیون انجام دهید.

خروجی هدفون که در پشت این تلویزیون قرار گرفته که شما را قادر می سازد تا در ساعات پایانی شب به تماشای برنامه‌‎ مورد علاقه‌ تان بنشینید و صدای دستگاه کوچکترین مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند. در بسته ‌بندی این تلویزیون مارشال دو عدد ریموت کنترل، ۴ عدد باتری، کابل رابط و دفترچه راهنما هم در نظر گرفته شده هست.

این مطلب را از دست ندهید   آنچه باید در مورد تلویزیون های LED بدانید

در زیر مشخصات کلی تلویزیون مدل  ME-2412از شرکت مارشال آورده شده هست:

مشخصات کلی

سایز صفحه:  24  اینچ

تکنولوژی صفحه: LED
نوع صفحه: تخت

مشخصات تصویر

کیفیت تصویر: HD
رزولوشن: 1024 × 768
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر: ندارد
3D: ندارد

مشخصات اسمارت

رابط هوشمند: ندارد

اپلیکیشن: ندارد
بازی: ندارد

پورت ها و ارتباطات

تعداد درگاه  USB: 1 عدد
تعداد درگاه های HDMI:1 عدد
کامپوننت (Component): دارد
خروجی صدای دیجیتال: ندارد
خروجی هدفون: دارد
نوع پایه: رومیزی
اقلام همراه:  دو عدد ریموت‌کنترل – کابل رابط – باتری برای ریموت‌کنترل

ویژگی ها و قابلیت های دیگر تلویزیون

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

معرفی تلویزیون مارشال مدل «ME-6504»

در بین تلویزیون های مارشال تلویزیون «ME-6504» جزو تلویزیون‌های ۶۵ اینچی شرکت مارشال (Marshal)  هست که کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K  بوده و کیفیت تصویر واضح و شفاف بوده و نسبت تصویر شبیه صفحه ‌نمایش ‌های رایج ۱۶:۹ هست و تصاویر آن دارای ابعاد متناسبی هستند. صفحه‌ نمایش تخت این تلویزیون دارای زاویه‌ دید گسترده‌ای هست که با تکنولوژی LED ساخته شده اند.

این مدل ۲ ورودی USB دارد که  از طریق این درگاه ها می توانید فلش ‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کنید و تمامی فایل ‌های صوتی ‌و تصویری ذخیره ‌شده در آنها را پخش کنید. سه عدد ورودی HDMI برای متصل کردن سایر دستگاه‌های دیجیتالی مانند پخش ‌کننده‌ های  DVD یا سینمای خانگی به این تلویزیون برای آن در نظر گرفته شده هست.

البته مشکلی برای اتصال این تلویزیون به پخش‌کننده ‌های قدیمی ‌تر هم وجود ندارد؛ چراکه این تلویزیون با ورودی ‌های قدیمی ‌تر هم سازگار هست.

گیرنده ‌دیجیتال داخلی‌ از امکانات این نوع تلویزیون شرکت مارشال می‌ باشد که این قطعه‌ داخلی با اتصال یک آنتن می تواند تمامی شبکه‌ های تلویزیونی را روی تلویزیون دریافت کند و به ‌دستگاهی جداگانه نیاز ندارید.

تلویزیون ME-6504 از شرکت مارشال از فرمت ‌های بسیار متنوع صوتی ‌و تصویری پشتیبانی کرده و بیشتر فایل ‌ها در این تلویزیون برای کاربر قابل استفاده می باشند و تمامی فرمت ‌های رایج نیز در این تلویزیون قابل اجرا می باشد. این تلویزیون نوعی تلویزیون هوشمند هست که کارایی ‌های بسیار بیشتری را می توانید (به واسطه رابط کاربری اندرویدی آن) از این تلویزیون ME-6504 به جای یک تلویزیون عادی انتظار داشته باشید.

در بسته ‌بندی تلویزیونME-6504  مارشال دو عدد ریموت کنترل، ۲ عدد باتری، هم در نظر گرفته شده هست.

در زیر مشخصات کلی تلویزیون ME-6504 از شرکت مارشال آورده شده است:

مشخصات کلی

سایز صفحه:   65 اینچ

تکنولوژی صفحه:  LED
نوع صفحه: تخت
کیفیت تصویر :  Ultra HD – 4K
رزولوشن:  2160 × 3840
HDR : ندارد
نسبت تصویر:   16:9
3D : ندارد
مشخصات اسمارت

رابط هوشمند: دارد

نوع رابط هوشمند:  Android
قابلیت و امکانات

قابلیت کنترل حرکتی: ندارد

مرورگر اینترنت:  دارد
حسگر نور محیطی: ندارد
بازی: دارد
گیرنده دیجیتال:  دارد
تیونر:  DVB-T2
پورت ها و ارتباطات

تعداد درگاه‌هایUSB : 3

توضیحات درگاه‌های:USB   USB 2.0
تعداد درگاه های3 :HDMI
تعداد رابط کامپوزیت :(Composite) دارد
تعداد رابط کامپوننت :(Component) دارد
اتصالات

اتصال بی‌سیم :(Wi-Fi) ندارد

بلوتوث: ندارد
پورت شبکه :(LAN) دارد
اقلام همراه:  2 عدد ریموت کنترل 2 عدد باتری
سایر توضیحات: ابعاد تلویزیون با پایه: 21 × 94.9 × 162 سانتی متر وزن با پایه: 20.5 کیلوگرم

3/5 (2 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =