نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل خرید و عدم خرید تلویزیون با کیفیت 4K

از کجا بدانید تلویزیون دارای کیفیت4K  است؟

اولین روش تست به این صورت است که یک برگه کاغذ a5 را تا کنید و وسط آن را به اندازه یک دایره سه سانتی ببرید که وقتی شما تا را باز می کنید دقیقا وسط کاغذ یک دایره را در آورده باشید.

یک کلیپ4K  را از اینترنت جستجو و دانلود نموده و در فلش ریخته و آن را به تلویزیون بزنید و بعد از آن می توانید فیلمی را که در فلش خود ضبط نمودید بر روی تلویزیون 4K خود پخش نمایید و زمانی که فیلم یا برنامه پخش می شود کاغذ را روی تلویزیون بگذارید در این صورت می توانید تراکم پیکسل را ببینید.

شما به راحتی پیکسل آن را نمی توانید ببینید مدت زیادی باید به آن چشم بدوزید تا آن را بیابید این یک روش عامیانه و اولیه است که روی کارتون تلویزیون های 4K  نوشته شده است.

کنسل بازی و ویدئویی در تلویزیون 4K

 پلی استیشن 4 سونی و همچنین ایکس باکس وان مایکروسافت را در 4K  نمی توانید ببینید   این کنسول وضوح تصویر FULL HD را پشتیبانی می کند و به نظر نمی رسد که به این زودی  پلی استیشن 4 سونی و ایکس باکس وان مایکروسافت خروجی ویدئوی4K   را به همراه داشته باشند شما می توانید با اتصال کامپیوتر به تلویزیون خود بازی مورد علاقه خود را با کیفیت 4K نظاره نموده و لذت ببرید.

پیکسل نور در تلویزیون  4K

این وضوح تصویر با یک تراکم پیکسلی خیره‌ کننده‌ باعث می شود تا اغلب اپلیکیشن‌ ها و مرورگرهای وب شخص ثالث از آن پشتیبانی نکنند.

این مطلب را از دست ندهید   تیونر تلویزیون مارشال

تلویزیون های جدید با پانل های  OLEDبه طور گسترده ای همراه با 4K وارد می شوند.

فن آوری پانل LED عقب تلویزیون را از بین برده و پیکسل ها به صورت کاملا مستقل نور را از یکدیگر منتشر می کنند پیکسل ها رنگ ها را نشان داده یا به طور کامل خاموش می شوند در نتیجه سیاه پوستان را کاملا واقعی و عمیق می بینید.

از طرفی سامسونگ پانل های 4K با تکنولوژی   QLED را عرضه نموده که کیفیت تصویر را با دقت عالی برای پانل های OLED عرضه کرده است.

چهار دلیل برای خرید تلویزیون 4K

  1. زیبایی

اگر این تلویزیون ها را از نزدیک با چشم خود دیده باشید زیبایی آن ها را حتما تحسین می کنید واقعا افزایش وضوح تصویر 2160×3840 پیکسل باعث تفاوتی خواهد شد که بسیار واضح می توانید آن را ببینید اگر چه جهش از فن‌ آوری اچ دی به 4K  به اندازه جهش از فن‌ آوری اس دی به اچ دی شاید زیاد نباشد ولی تفاوت زیادی بین آن ها هست که نمی‌ توانید آن را نادیده بگیرید.

وضوح و جزییات افزوده شده شما را قادر خواهد ساخت تا جزئیاتی را که در فن‌ آوری اچ دی امکان دارد که از دست بدهید آن را در وضوح 4K  با جزئیات کامل نگاه کنید.

  1. کاهش قیمت

در مقایسه با دو سال قبل که برای اولین بار قیمت تلویزیون های  4K  رونمایی شد بالا نرفته به جز تلویزیون های  4Kخمیده یا تلویزیون OLED و QLED که دارای قیمت بالایی هستند قیمت انواع دیگر آن کاهش قیمت داشته است در نتیجه تلویزیون های 4K بسیار به صرفه بوده و با پرداخت مبلغی مناسب می توان آن را خرید.

  1. افزایش برنامه

مانند زمان رونمایی از تلویزیون های HD  فیلم ها و برنامه هایی که دارای کیفیت  4Kبودند نیز کمیاب ولی افزوده می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   20 مشکل احتمالی در تلویزیون مارشال

از آن جایی که سی دی هایی با فرمت 4K موجود نیست سرویس هایی نظیر نفتلیکس  یوتیوب و سونی ویدئو بسیاری از برنامه ها را نامین نموده و بعضی از شرکت های سازنده تلویزیون 4K  علاوه بر محصول خود یک هارد حاوی فیلم های  4Kرا نیز می دهند علاوه بر اینها بعضی از گوشی ها مانند: S5 و سونی و اکسپریا Z3 نیز دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K هستند و کاربر می تواند فیلم ها را  در آن با وضوح 4K در تلویزیون 4K خود نگاه کند.

دلایل عدم خرید تلویزیون 4K

  1. نداشتن محتوای برنامه های کافی

برای این تلویزیون ها برنامه هایی با قابلیت4K  بسیار کم هستند در آمریکا شبکه های پخش برنامه هنوز نمی توانند حتی با وضوح HD برنامه پخش کنند چه برسد به اینکه با وضوح   UHD بتوانند پخش کنند بزرگ ترین مانع که بر سر راه شرکت های سازنده تلویزیون 4K است نبود محتوا است.

  1. دشوار بودن تشخیص تفاوت 4K و HD  در تلویزیونهای کوچک

تلویزیون های4K  می توانند خارق العاده باشند اما نکته ای که وجود دارد این است که هر چقدر تلویزیون کوچک تر باشد تشخیص وضوح بالاتر در آن سخت تر خواهد بود.

در برخی از تلویزیون های 40 و 42 اینچ 4K  که واقع در کنار تلویزیون های HD هستند تشخیص تفاوت بین آن ها کار ساده‌ ای نبوده بنابراین برای استفاده هر چه بیشتر از پتانسیل‌ تلویزیون4K  با توجه به بودجه خود مدل‌ های بزرگ‌ تر را انتخاب نمایید.

  1. تداوم کاهش قیمت

قیمت تلویزیون4K  در حال کاهش است و این قیمت ها در سال جاری و سال های بعد همچنان رو به کاهش خواهد رفت که شاید بهتر باشد کمی دست نگه دارید تا قیمت ها کاهش یابد و هم برنامه های بیشتری برای آن ارائه داده شود.

این مطلب را از دست ندهید   تاثیر طراحی و رزولوشن تلویزیون مارشال
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =