نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات زیر را برای کاهش دما تلویزیون مارشال خود دنبال کنید. شکستن تلویزیون مارشال ها از گرما می تواند ترسناک باشد، اما اگر اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید کاملاً قابل اجتناب است. نکات ما را دنبال کنید تا شما و خانواده تان را هنگام تماشای تلویزیون مارشال ایمن نگه دارید و خطر داغ شدن بیش از حد تلویزیون مارشال را کاهش دهید.

کاهش دما تلویزیون مارشال

دقت در انتخاب محل نصب برای کاهش دما تلویزیون مارشال

نصب تلویزیون مارشال روی شومینه ممکن است جالب به نظر برسد، اما همه چیز می تواند خیلی سریع گرم شود. قبل از اینکه تلویزیون مارشال خود را در آنجا نصب کنید. زمانی که شومینه شما بالاست، دمای مکان خود را اندازه بگیرید.

جایی که می‌خواهید تلویزیون مارشال شما برود را علامت بزنید. دماسنج دیواری را در جایی که پایین تلویزیون مارشال قرار می‌گیرد قرار دهید. شومینه خود را روشن کنید، بگذارید یک ساعت یا بیشتر کار کند و ببینید که چقدر منطقه داغ می شود.

اگر دماسنج 100 درجه فارنهایت یا بیشتر می خواند، بهتر است تلویزیون مارشال خود را در جای دیگری نصب کنید. این محصول را برای دماسنج دیواری مقرون به صرفه و دقیق بررسی کنید.

علاوه بر این، قرار دادن تلویزیون مارشال در محلی از خانه که چندین ساعت نور مستقیم خورشید را دریافت می کند، توصیه نمی شود. اشعه‌های خورشید می‌توانند تلویزیون مارشال شما را گرم کنند، و اگرچه ممکن است سخت‌افزار را ذوب نکند. اما خطر آسیب دیدن صفحه نمایش را دارد. و شما باید اقدام به کاهش دما تلویزیون مارشال نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   روشن شدن تلویزیون مارشال حتی در دمای پایین

اطمینان از تهویه مناسب برای کاهش دما تلویزیون مارشال

تلویزیون مارشال شما دارای یک سیستم خنک کننده و تهویه داخلی است که هوای خنک را به گردش در می آورد. و باعث کاهش دما تلویزیون مارشال می شود. با این حال، اگر دریچه‌های هوا مسدود یا کثیف باشند، تلویزیون مارشال شما بیشتر داغ می‌کند.

به طور دوره‌ای بررسی کنید که دریچه‌های تلویزیون مارشال شما عاری از گرد و غبار باشند. هر گونه زباله را با یک برس یا پارچه نرم تمیز کنید.

با اطمینان از اینکه تلویزیون مارشال صاف روی دیوار نصب نمی شود، جریان هوای مناسب را ایجاد کنید. دریچه های تلویزیون مارشال معمولاً در پشت آن قرار دارند. بنابراین باید فضایی بین تلویزیون مارشال و پایه وجود داشته باشد تا جریان هوا مناسب باشد.

استفاده از اسپیسر هنگام نصب تلویزیون مارشال به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد تلویزیون مارشال کمک می کند. آنها مقرون به صرفه، آسان برای استفاده هستند. می توانند تلویزیون مارشال شما را از آسیب گرما نجات دهند.

در نهایت، پارچه ها را روی تلویزیون مارشال خود نکشید. تلویزیون مارشال شما پس از خاموش شدن مدتی گرم می ماند و سپس کاهش دما تلویزیون مارشال اتفاق می افتد. بنابراین از پوشاندن صفحه نمایش و دریچه های هوا با هر پارچه ای (مانند روکش تلویزیون مارشال، پرده، روپوش و غیره) خودداری کنید.

عدم قرارگیری تلویزیون در مکان های گرم

از گذاشتن تلویزیون مارشال خود در فضاهای گرم (مانند اتاق زیر شیروانی، واحدهای ذخیره سازی، اتومبیل و غیره) برای مدت طولانی خودداری کنید.

گرما می تواند به تلویزیون مارشال شما آسیب برساند. ممکن است وقتی آن را به برق وصل می کنید و متوجه می شوید که صفحه نمایش آسیب دیده است شگفت زده شوید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر اینورتر تلویزیون مارشال در دقیقه

در عوض، مطمئن شوید که تلویزیون مارشال شما در جایی قرار دارد که تهویه مناسب، خنک و خشک دارد. به عنوان یک قانون کلی، اگر برای هوا برای شما خیلی گرم است. برای تلویزیون نیز همین گرما وجود دارد. پس باید هرچه سریع تر اقدام به کاهش دما تلویزیون مارشال نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =