نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت روشن نشدن تلویزیون چیست ؟

حتما برای بسیاری از کاربران این سؤالات در هنگام خرابی تلویزیون پیش آمده است که چرا تلویزیون روشن نمی شود؟ روشن نشدن تلویزیون دلایل گوناگونی دارد که قسمتی از آنها در مقاله زیر مطرح گردیده است.

کاربران تلویزیون در هنگام مواجه با این مشکل ابتدا باید موارد اولیه از قبیل دوشاخه و پریز برق را چک کند و در صورتی که ایراد از اینها نبود بقیه مسایل را به تعمیرکار مربوطه بسپارد .

این عیب از قسمت های مختلفی می تواند باشد . همچنین در مدل های مختلف تلویزیون ، علل متفاوتی داشته باشد.

در تلویزیون های قدیمی معمولاً این مشکل از خرابی بخش پاور و یا بخش هوریزانتال تلویزیون می باشد.

روشن نشدن تلویزیون

در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی این ایراد معمولاً از بردهای پاور(POWER)  و مین برد (MAIN) پنل و برد تی کان می تواند باشد.

بسیاری از این بردها قابل تعمیر می باشند ولی گاهی هم بخاطر صدمه دیدن بیش از حد دستگاه ضرورتاً تعویض گردند ، در بعضی از تلویزیون ها مانند سونی و پاناسونیک از عیب یابی داخلی استفاده گردیده است یعنی وقتی تلویزیون روشن نمی شود چراغ جلوی تلویزیون شروع به چشمک زدن می کند و تعداد این چشمک ها قطعه معیوب را برای تعمیرکار مشخص می نماید.

بعنوان مثال اگر در تلویزیون سونی چراغ جلو تلویزیون سه چشمک بزند مشخص می شود عیب از مین برد می باشد.

و دو چشمک خرابی برد پاور یا تغذیه را نشان می دهد.

چگونه صفحه تلویزیون را تمیز کنیم

از دیگر علتهایی که تلویزیون روشن نمی شود امکان دارد که دستگاه شما ویروسی شده باشد و باید تلویزیون دوباره برنامه ریزی شود. پیشنهاد می شود که برای جلوگیری از ویروسی شدن تلویزیون قبل از استفاده از فلش مموری حتما آن را ویروس کشی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آنچه باید در مورد تلویزیون های LED بدانید

سخن آخر

خاطر نشان می کنیم مرکز تعمیرات تلویزیون آماده ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات معیوب دستگاه است و با استفاده از قطعات اورجینال در اسرع وقت مشکل شما را رفع می کنند.

5/5 (1 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «علت روشن نشدن تلویزیون چیست ؟»

  1. باسلام.بنده یه تلویزیون مارشال50اینچ دارم امروز با کنترلش خاموش کردم شب هرکاری کردم روشن نشد دوشاخش رو ازبرق درآوردم مجددا به برق وصلش کردم چراغ پاورش یلحضه چشمک میزند وقطع میشه تلویزیون روشن نمیشه دلیلش چی می‌تونه باشه؟آدرس نمایندگی تعمیرات مارشال در کرمانشاه کجاست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =