نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

3 معیار مهمی که در خرید تلویزیون مارشال اهمیت دارد

  1. تلویزیون هوشمند یا اسمارت

یکی از نکات مهم در خرید تلویزیون  ویژگی هوشمند بودن آن می باشد که تقریبا همه تلویزیون های بازار این ویژگی را دارند اما بعضی ازتلویزیون های هوشمند از سایرین بهترین هستند برخی از تلویزیون ها که هوشمند ضعیف بوده و یا هوشمند نیستند تعداد انگشت شماری برنامه و چند کلید جهتی دارند که بین آن ها می توانید حرکت نمایید.

منظور از Smart TV  چیست ؟

اسمارت یا هوشمند بودن تلویزیون از مهمترین نکات در خرید تلویزیون به حساب می آید این ویژگی خاص که در سال های اخیر دارای اهمیت شده در میان سازندگان به رقابتی تبدیل شده است.

اولین تلویزیون اسمارت را کمپانی سامسونگ تولید نمود و به کاربران عرضه کرد.

دنیای هوشمند امروزی و نیاز افراد به این دسته از وسایل باعث نیاز به تلویزیون های اسمارت شده چون تمامی اطراف ما گجت های هوشمند هستند سبک زندگی ها نیز به سمت لوازم هوشمند رفته است.

در برندهای مختلف تلویزیون های هوشمند دارای کارایی های ویژه ای هستند و امکاناتی متعدد را برای شما در نظر گرفته اند.

تلویزیون هوشمند نوعی از کامپیوتر است که اکثر امور کامپیوتری توسط آن انجام می شود که در آن امکاناتی چون وب گردی دسترسی به شبکه های اجتماعی دانلود ویدئو و مشاهده ی فیلم های محبوب اتصال به اینترنت استفاده از اتصالات هوشمند و مجموعه ای دیگر از امکانات را می توانید داشته باشید.

امکان دسترسی به بازی ها با تنوع بالا را از تلویزیون های اسمارت بخواهید متنوع ترین و خاص ترین بازی ها را می توانید در تلویزیون های پاناسونیک داشته باشید قابلیت های جذاب دیگر هم در این تلویزیون ها وجود دارد که از آن جمله می توان به هواشناسی  امکان برنامه ریزی در این محصولات و طیف وسیعی از قابلیت ها را در این تلویزیون های اسمارت اشاره نمود.

این مطلب را از دست ندهید   تاثیر طراحی و رزولوشن تلویزیون مارشال

دستیارهای صوتی که در تلویزیون اسمارت در نظر گرفته شده باعث می شود تا با تلویزیون تعاملی هوشمند داشته باشید.

هوش مصنوعی در تلویزیون های جدید ال جی سبب ارائه شیوه ای جدید از زندگی هوشمند شده که در آن هیجان داشته و انگیزه ای می شود که شما حتما تلویزیونی اسمارت را تهیه نمایید.

  1. فناوری D3 یا سه بعدی

قابلیت سه بعدی بودن از نکات مهمی است که در خرید بهترین تلویزیون لحاظ می شود تولید کننده های تلویزیون چند سال پیش از فناورری  D3یا سه بعدی رونمایی و از آن به عنوان (تغییر بزرگ بعدی) یاد نمودند  ولی امروزه این تکنولوژی اهمیت قبلی را ندارد.

فقط شرکت vizio بود که در ساخت تلویزیون ها به طور کامل از تکنولوژی سه بعدی استفاده نموده است و بسیاری از شرکت های تولید کننده تلویزیون نیز از سه بعدی تنها در تلویزیون های مدل بالای خود از سه بعدی استفاده می نمایند.

با توجه به ورود تلویزیون های D3  به کشور ایران یکی از مسائلی که بیشتر خریداران تلویزیون را جلب کرد توانایی پخش تصاویر سه بعدی بود در صورتی که کمبود امکانات و ناتوانی در ارسال تصاویری سه بعدی در ایران و همچنین کمبود فیلم ‌های سه بعدی از اهمیت آن کاسته است.

تصاویر در نمایشگرهای OLED و LED  به نحوی واضح‌ اند که دیدن صحنه ها بر رویشان هیجان و رضایت را در شما ایجاد نموده و فناوری هایی که در این تلویزیون های سه بعدی برای تقویت کنتراست استفاده می شوند آنقدر قوی عمل خواهند که ایجاد صحنه هایی که به سه بعدی کاملا شبیه باشند کار چندان دشواری نیست.

این مطلب را از دست ندهید   تلويزيون ۴K چيست و چه تفاوتی با تلویزیون (HD) دارد؟

تولید تصاویر سه بعدی از دو نوع اکتیو و پسیو است تلویزیون های LED توانایی تولید هر دو نوع این تصاویر را دارا بوده و کارشان را به درستی انجام می دهند تلویزیون OLED از هر دو فناوری اکتیو و پسیو پشتیبانی می کند.

در تلویزیون های 2017 و 2018 در ساخت پنل ها از این فناوری استفاده نمی کنند.

  1. HDR ( اچ دی آر)

HDR یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن اهمیت داد.

HDR محفف High Dynamic Range است (معنی محدوده دینامیکی بالا ) که از اصطلاحات جدید در دنیای تکنولوژی تلویزیون محسوب می شود که جهشی فوق العاه در کیفیت تصاویر تلویزیون دارد.

منظور از HDR  یا محدوده دینامیکی بالا چیست؟

وقتی حالت HDR برقرار است همراه با آن وسعت رنگ گسترده می شود که سبب تولید رنگ های بسیار طبیعی و زنده خواهد بود یعنی هر چه از دریچه تلویزیون نگاه خواهید کرد به آن چه که واقعا هست بسیار نزدیک تر و زیباتر خواهد بود.

رنگ ها رنگ پریده نبوده و اجسام درست آن طور نمایش داده می شوند که در دنیای واقعی و با چشم می بینید و حقیقی به نظر خواهند رسید.

همه چیز دارای عمقی قابل تصور بوده و تصویر را به معنای واقعی حس خواهید نمود.

مشکل اصلی این نیست که چرا تلویزیون HDR ساخته نمی شود مشکل از محتوای قابل نمایش است که هنوز به اندازه کافی آن را نساخته اند.

هنوز به اندازه کافی محتوا برای تلویزیون های 4K  هم موجود نیست چه برسد برای HDR که کمتر از آن ساخته شده این روند تا حداقل 4-5 سال دیگر اساسی تغییر نخواهد کرد.

این مطلب را از دست ندهید   تیونر تلویزیون مارشال

 HDRمحدوده کنتراست و دقت رنگ ها را توسعه خواهد داد به نحوی که قسمت های روشن تلویزیون روشن تر و عمق تصاویر بیشتر خواهد شد طیف رنگ هایی مانند سبز آبی و قرمز و هر رنگی بین آن ها بهتر نمایش داده خواهد شد با قابلیت HDR شاهد وسعت رنگ گسترده  (WCG)  خواهیم بود که شاهد تعداد رنگ هایی بیشتری خواهیم بود تولید رنگ هایی که در تلویزیون های فاقد قابلیت HDR غیر ممکن خواهد بود.

به عنوان مثال رنگ قرمز یا سبز تابلوی راهنمایی و رانندگی به نحوی دیده می شوند که تعجب می کنید که این طیف وسیع از رنگ ها چطور امکان پذیر خواهد بود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =