نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه وصل کردن USB به تلویزیون مارشال

در عصر حاضر یکی از حافظه ‌های جانبی پرکاربرد فلش است که بسیاری از کاربران داده ‌هایی را که به آن علاقه دارند نظیر عکس فیلم و … را در این حافظه ذخیره می نمایند و با اتصال به دستگاه‌ های جانبی دیگر به تماشای آن می‌نشینند که یکی از این دستگاهها تلویزیون است خوشبختانه روش کار با فلش‌های امروزی بسیار ساده بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

برای استفاده از فلش کافی است تا این حافظه جانبی را از طریق پورت مناسب به دستگاه مقصد متصل نمود تا اطلاعات موجود در آن را بتوانید مورد استفاده قرار دهید دستگاه مقصدی که USB به آن متصل شده  می‌تواند تلویزیون لپ تاپ کامپیوتر و … در نظر گرفته شده باشد.

در ادامه مطلب برای شما کاربران گرامی روش وصل نمودن USB به تلویزیون آورده شده و نکاتی در این باره نیز شرح داده شده است.

با متصل نمودن USB به تلویزیون شما قادر خواهید بود تا از عکس ‌ها موسیقی و فیلم ‌های ذخیره شده در دستگاه USB خود بهره مند شوید که برای این کار باید یو اس بی مورد نظرتان را به دستگاه متصل نمایید در صورتی که دستگاه USB متصل به تلویزیون کلید روشن – خاموش دارد آن را روشن نمایید و بعد از آن دکمه HOME را فشرده و مورد دلخواه خود را از میان محتواهای ذخیره شده در فلش برگزینید.

همان طور که می‌دانید برای آنکه عکس ‌ها را ببینید باید آلبوم  و برای پخش موسیقی باید موسیقی و همچنین برای پخش ویدئوها فیلم‌ ها را برگزینید بعد [پوشه ها] را از منویی که نشان داده می شود برگزیده و فهرست موجود پوشه ‌ها و فایل ‌ها را بررسی نموده و فایل مورد نظر جهت پخش شدن را انتخاب کرده و  به این نکته توجه نمایید که در پخش فایل ها دستگاه شما از فایل مورد نظر باید بتواند پشتیبانی نماید و بتواند آن را نیز پخش کند.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون ال ای دی مارشال  ME-4002 HD

وصل کردن USB به تلویزیون دارای بایدها و نبایدهای خاص خود است بنابراین در صورتی که قصد متصل نمودن فلش به تلویزیون را دارید توصیه می شود تا با نکات این کار آشنا شده و  توجه کنید که تمام درگاه‌ های USB در تلویزیون از USB پرسرعت پشتیبانی ‌کنند.

درگاه USB آبی ‌رنگ پشتیبانی خود را از SuperSpeed ‏(USB 3.0)  کرده این در حالی است که هاب ‌های USB  پشتیبانی نخواهند شد شما باید در حین دسترسی به دستگاه  USBتلویزیون یا دستگاه نباید USB را خاموش نمایید همچنین پس از وصل کردن USB به تلویزیون و روشن کردن دستگاه نباید کابل USB را یک دفعه جدا کنید  و از جدا کردن یا وارد کردن رسانه ضبط اجتناب نمایید چرا که انجام این کار امکان دارد باعث مخدوش و از دست رفتن داده ‌های ذخیره شده در دستگاهUSB  شود.

نکته‌ اخر اینکه با توجه به نوع فایل ذخیره شده در فلش امکان دارد که حتی با وجود استفاده از فرمت‌ های پشتیبانی شده در تلویزیون پشتیبانی نشده و فایل پخش نشود در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره شما می توانید با کارشناسان در مرکز تعمیرات تلویزیون  مارشال تماس حاصل نمایید.

مرکز تعمیرات تلویزیون مارشال

بسیاری از کاربران تلویزیون صرف نظر ار نوع و برند در حین استفاده از دستگاه‌ امکان دارد به مشکل برخورند ولی از شیوه رفع مشکلات پیش آمده مطلع نباشند.

نمایندگی تلویزیون مارشال درصدد برآمده تا با پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی و زبده ترین کارشناسان تعمیر بتواند تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و بهبود و بهسازی تلویزیون را به شما عرضه نماید شما می توانید با حضور در این مرکز و یا از طریق سیستم سرویس در محل تلویزیون خود را با استفاده از تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال شاهد بازگشت کیفیت قبلی دستگاه های کارکرده خودتان باشید.‌

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای خرید تلویزیون نسل جدید

تعمیر تلویزیون در محل

اگر به هر دلیل تلویزیون مورد استفاده شمادچار اختلال و خرابی شده و به تعمیر نیاز دارد پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون مارشال در محل است.

دلیل این پیشنهاد به این جهت است که تلویزیون ها به دلیل ابعادشان برای جابجایی و حمل و نقل باید شرایط خاصی را داشته باشند برای مثال برخی از تلویزیون ها دارای ابعاد بالایی که هستند در وسایل نقلیه عادی جا نشده و به ماشین های مخصوص حمل بار نیاز دارند.

علاوه بر حمل و نقل سخت تلویزیونهای دارای ابعاد بزرگ مشکل ذیگری که باعث می شود تا تعمیرات تلویزیون در محل را اولویت بخشد احتمال آسیب دیدن تلویزیون در حین جابجایی و انتقال آن به تعمیرگاه بوده که بنا به دلایل ذکر شده برای آسودگی خود و همچنین پیشگیری از ورود آسیب های دوچندان به دستگاه توصیه می شود که ایراداتی را که در تلویزیون مارشال شما ایجاد شده با استفاده از سرویس تعمیرات تلویزیون مارشال و در محل برطرف نمایید.

تعمیرکاران در محل مورد نظر که محل خرابی تلویزیون است اعزام شده و اقدامات مورد نیاز را برای تعمیر تلویزیون شما آغاز خواهند نمود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =