نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون مارشال

گروه فنّی مرکز تعمیرات تلویزیون با سابقه درخشان بیش از 10 سال در تعمیرات تلویزیون با بهره‌گیری از کارشناسان متخصصص، متعهد ومجرب، آمادگی دارد تعمیرات انواع تلویزیون را در اسرع وقت و با قیمت مناسب بر عهده بگیرد. تلویزیون مارشال یکی از این برندها می‌باشد که جای خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کرده و استفاده می‌گردد. از این رو این مرکز به عنوان محدود شرکت‌هایی که به تعمیر تلویزیون مارشال می‌پردازد آمادگی‌ این را دارد که هر گونه خرابی و مشکل در این برند را با پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنسین‌های ماهر شناسایی و رفع کند.

تعمیر تلویزیون مارشال

تعمیر تخصصی تلویزیون مارشال

مرکز تعمیرات با برخورداری از تخصص، تجربه و سابقه طولانی بیش از 10 سال، در زمینه خدمات و تعمیرات تلویزیون مارشال، پارت‌های جداگانه‌ای را برای ارائه خدمات بهتر ایجاد و با پیشرفته‌ترین ابزارات تجهیز نموده تا تعمیرات به صورت تخصصی صورت بگیرد و در راستای رفاه حال شما مشتریان گرامی، مرکز این    امکان را فراهم کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اعزام متخصصین خود در خدمت شما باشیم. از سوی دیگر مرکز تعمیرات تلویزیون مارشال، همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات تعمیر با ضمانت، تأکید ویژه‌ای داشته و پرسنل متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است.

خدمات ارائه شده

  • استفاده از قطعات مرغوب و اورجینال
  • رفع مشکلات آب‌خوردگی
  • ترمیم و تعویض انواع قطعات مین برد تلویزیون
  • تعویض بک لایت تلویزیون
  • رفع مشکلات صدا
  • ترمیم و تعمیر آی سی‌های تلویزیون
  • هزینه‌ها شفاف و تحت نظارت اتحادیه
  • ترمیم و تعمیر ورودی‌های تلویزیون
  • منبع کامل سخت افزاری

تعمیر در کمترین زمان

تعمیرکاران با تجربه و آموزش دیده نیازی به آزمون و خطا ندارند این باعث شده تا در تعمیر تلویزیون شارپ در کمترین زمان ممکن انجام شود پس از تعمیر نیز با دستگاه های هوشمند تست و از عملکرد آن اطمینان پیدا می کنند.

پایین‌ترین هزینه

با توجه به ایجاد مراکز غیر معتبر و تعرفه های گزاف این مجموعه برای سهولت کاربران و کاهش هزینه ها تعرفه خدماتی خود را کمتر از نرخ مصوب اتحادیه اعلام داشته و شفافیت این موضوع برای اطمینان کاربران از قیمت ها به انجام رسیده است.

تکنسین‌های مجرب

تمام تکنسین ها و کارشناسان مجموعه تعمیرات تلویزیون شارپ از افراد با سابقه و آموزش دیده تشکیل شده که هیچ جای خطا و سهل انگاری را دارد. تعمیر تلویزیون شارپ از حساسیت بالایی برخوردار است که رعایت آن برای تعمیرکاران الزامیست.

مجهز به تجهیزات پیشرفته

دستگاه ها و تجهیزات هوشمند و مدرن این مرکز برای عیب یابی دستگاه ها و پیدا کردن دقیق مشکل دستگاه و تست برای اطمینان از عملکرد کلی تلویزیون پس از تعمیر می باشد. تعمیرات تخصصی تلویزیون را با ما تجربه کنید

مشکلاتی که در مورد کابل، ماهواره و OTA پیش می‌آید، شامل موارد زیر است:
• کانال‌ها را نمی‌توان یافت یا تغییر داد؛
در این صورت ویژگی‌های برنامه نویسی را اجرا کنید تا تلویزیون بتواند کانال‌ها را شناسایی کند و اگر OTA است، آنتن را دوباره تنظیم کنید و سپس دوباره امتحان کنید.
• شبکه‌ها تلویزیونی وضوح خوبی ندارند؛
برای رفع این این مشکل ویژگی حذف نویز را فعال کنید و کمی sharpness را افزایش دهید.

  • روشن نشدن دستگاه؛

این ایراد با برد و تغذیه و مادربرد ارتباط مستقیم دارد و این دو باید بررسی شوند.

  • روشن و خاموش شدن؛

در این حالت تلویزیون روشن شده و پس از نمایش لوگو برند شرکت خاموش می‌شود که به اصطلاح reboot  اتفاق می‌افتد. در این حالت معمولاً مین‌برد دستگاه دچار مشکل شده و باید بررسی شود.

  • تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد؛

این مورد دو دلیل می تواند داشته باشد، خرابی در بخش T-Con و خرابی بک لایت دستگاه و برای رفع ایراد باید هر دوبخش چک گردد.

  • ورودی‌های HDMI و AV تصویر ندارد؛

این ایراد می‌تواند از مشکل خود پورت ورودی گرفته تا قطعات مادربرد تلویزیون یا ناشی از مشکلات نرم افزاری باشد که بایستی توسط تعمیرکاران بررسی و رفع ایراد گردد.

  • تلویزیون تصویر داشته اما صدا ندارد؛

این مشکل از سی پی یو یا آی سی HDMI ناشی می‌شود که با تعویض چیپ حل می‌شود.

  • دستگاه دارای رنگ‌پریدگی در تصویر می‌باشد؛

این مشکل از مادربرد و گاهی بخش T-CON می‌باشد.

  • دستگاه هنگ کرده و سپس خاموش می‌شود؛

این مشکل با تعویض قطعات روی برد حل می‌گردد.

 

یکی از مشکلاتی که برای دستگاه ممکن است رخ دهد خاموش شدن ناگهانی آن است. این اتفاق دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. یکی از رایج ترین دلایل مین برد است که قابل تعمیر خواهد بود. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون مارشال می‌تواند مربوط به اختلالاتی در پاور نیز باشد که با بررسی تکنسین متخصص می‌توان آن را تعمیر و برطرف کرد.

تاخیر در روشن شدن تلویزیون، بیشتر به علت ایراد در بخش برد پاور دستگاه است. اوایل بروز این ایراد، تلویزیون پس از دقایقی روشن ماندن و چشمک زدن چراغ استند بای روشن می‌‌شود؛ به مرور زمان این وضعیت تشدید شده و در نهایت با آسیب رسیدن به بخش مین برد، تلویزیون به طور کلی خاموش می شود.

شماره تماس ها

آدرس

تهران، خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، ساختمان بنیامین، پالاک 145، طبقه 5، واحد 18 (مجهز به پارکینک و (2) آسانسور)

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21- پنج شنبه از ساعت الی 9 تا 20

مزایای تعمیر در مرکز تعمیر تلویزیون مارشال

  • پاسخگویی به تمام سؤالات مشتریان؛
  • برآورد هزینه تعمیر؛
  • منوال و روند تعمیر؛
  • دادن اطلاعات لازم در مورد تعویض یا تعمیر دستگاه؛
  • آگاهی از مدت زمانی که برای تعمیر نیاز است؛
  • بیان روشی که برای تعمیر به کار می‌رود.
  • تعمیر در محل تنها در برخی از موارد همچون تعمیر پنل تلویزیون یا تعمیر برد تلویزیون به شرکت منتقل می‌گردد.

تکنولوژی S-Force Front Surround تلویزیون

تکنولوژی S-Force Front Surround درتلویزیون یکی ار ویژگی ‌های صوتی موجود در تلویزیون است که در کیفیت صدای تلویزیون تأثیر زیادی دارد. به عبارتی وجود این تکنولوژی در بلندگوهای تلویزیون حجم صدا را کنترل کرده و یک موج صوتی کاملاً با کیفیت ارائه دهند که در نهایت با تولید صدای سه بعدی با محیط سینمایی و سرشار از صدا مواجه می‌شوید. این فناوری فقط با استفاده از دو بلندگو تلویزیون، قادر به شبیه‌سازی تمام عرض و عمق کامل کانال پنج‌گانه سیستم‌های صدای فراگیر مثل سینما خانگی است. در حقیقت پردازش پیشرفته دیجیتالی صدای گسترده و عمیق‌تر را به گوش شما می‌رساند.

مراحل ثبت، درخواست و پیگیری

مشاوره و دریافت دستگاه

بررسی و عیب‌یابی رایگان

تعمیر دستگاه

دریافت دستگاه

تعمیر اینورتر تلویزیون مارشال
تعمیر تلویزیون مارشال

تعمیر اینورتر تلویزیون مارشال در دقیقه

علی‌رغم پیشرفت‌های تکنولوژیکی بزرگ در تلویزیون مارشال‌های نمایشگر کریستال مایع (LCD)، هنوز هم برای چیزی به سادگی اینورتر شکسته می‌شوند. خوشبختانه، این مشکل را می …

ادامه مطلب→
کاهش دما تلویزیون مارشال
تعمیر تلویزیون مارشال

راه حل کاربردی کاهش دما تلویزیون مارشال

نکات زیر را برای کاهش دما تلویزیون مارشال خود دنبال کنید. شکستن تلویزیون مارشال ها از گرما می تواند ترسناک باشد، اما اگر اقدامات احتیاطی …

ادامه مطلب→
اندازه تصویر تلویزیون مارشال
تعمیر تلویزیون مارشال

بهترین راه حل برای اندازه تصویر تلویزیون مارشال

به طور کلی، وقتی یک تلویزیون مارشال جدید خریداری می‌کنید، یک تنظیم پیش‌فرض ارائه می‌شود: اندازه و کیفیت تصویر/فیلم، حجم، زبان و غیره. با این …

ادامه مطلب→
خطوط افقی متحرک تلویزیون مارشال
تعمیر تلویزیون مارشال

برترین راه رفع خطوط افقی متحرک تلویزیون مارشال

ممکن است بصورت خود به خود بعد از مدتی خطوط افقی متحرک تلویزیون مارشال خود مشاهده نمایید. اگر خطوط افقی را در تلویزیون خود مشاهده …

ادامه مطلب→
5/5 (1 نقد و بررسی)