نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشخصات تلویزیون ال ای دی 28 اینچ مارشال

یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار تلویزیون ال ای دی 28 اینچ مارشال هست که این تلویزیون یکدسته ویژگی های خاص دارد که  قیمت تلویزیون مارشال را  متغیر می کند. در بین رقابت کمپانی ها بر سر تولید ال ای دی های با کیفیت برند این تلویزیون در رده برترین تولید کنندگان تلویزیون مارشال قرار دارد.

 قیمت تلویزیون مارشال بسیار مناسب و قابل خرید برای همه می باشد همچنین برای هر فردی خرید تلویزیون مارشال با قابلیت های مختلف آن لذت بخش بوده و  همانطور که می دانید طراحی هر تلویزیون بر قیمت تلویزیون تاثیر بسزایی دارد از این رو این تلویزیون طراحی عالی داشته که این طراحی بسیار زیبا می تواند فضای داخلی منزل را شیک و مدرن نماید.

این تلویزیون مارشال زاویه دید 178 درجه دارد که به شما این امکان را میدهد که از هر جای منزل نسبت به تلویزیون دید مناسبی داشته باشید.

از زبان برترین کارشناسان کیفیت تصویر از مهم ترین شاخصه یک تلویزیون خوب است که بر قیمت تلویزیون مارشال هم تاثیر بسزایی می گذارد این تلویزیون هم کیفیت تصویر بسیار مناسبی دارد که به طوری که این تلویزیون کیفیت تصویر HD داشته و تصویری شفاف برایتان رقم می زند همچنین این تلویزیون رزولوشن 1366در 768 داشته که در کنار این کیفیت تصویر خوب میتواند تصاویری رویایی برایتان نمایش دهد.

منظور از رزولوشن چیست؟

یکی از مهمترین معیارها برای خرید تلویزیون رزولوشن تلویزیون هست و چون که افزایش رزولوشن تلویزیون منجر به افزایش قیمت تلویزیون می شود بهتر است بدانیم که چه رزولوشنی برای ما مناسب بوده و ما را در انتخاب صحیح تلویزیون و عدم پرداخت هزینه ‌های بیشتر در خرید تلویزیون یاری خواهد کرد.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی پاور تلویزیون مارشال

کیفیت تصویر این تلویزیون در کنار کیفیت صدای این تلویزیون برایتان لحظات خوبی را رقم می زند به نحوی که این تلویزیون با صدای بسیار مناسبش پاسخ گوی جمعیت های خانوادگی می باشد.

پورت های ورودی یک تلویزیون باید انقدر قوی باشد تا بتواند نیاز های یک فرد خریدار را رفع نماید. این تلویزیون هم پورت های غنی دارد که این تلویزیون 2 پورت HDMI  دارد که کاربرد آن برای اتصال کابل HDMI برای انتقال بهتر صدا و تصویر است.

این تلویزیون 2 پورت USB نیز دارد که برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال بوده و از مزیت های دیگر این تلویزیون می توان به گیرنده دیجیتال داخلی این تلویزیون اشاره نمود که نیازی به خرید گیرنده دیجیتال مجزا ندارید.

رابطه سایز تلویزیون و رزولوشن تصویر چیست؟

همانطور که توضیح داده شد رزولوشن تلویزیون به معنای تعداد پیکسل‌ های موجود در صفحه تلویزیون است درنتیجه هنگامی که شما خرید یک تلویزیون 32 اینچ با رزولوشن FHD یا یک تلویزیون 65 اینچ را با کیفیت FHD را انجام دهید تعداد پیکسل ‌های موجود در هر دو این تلویزیون‌ها یکسان خواهد بود.

اندازه یک تلویزیون 65 اینچ حدوداً 4 برابر تلویزیون 32 اینچ بوده و تعداد پیکسل ‌های برابر در این تلویزیون‌ ها نشان می دهند که در یک تلویزیون 65 اینچ کیفیت پخش تصاویر با رزولوشن FHD در مقایسه با یک تلویزیون 32 اینچ FHD به مراتب پایین‌تر بوده و به عبارتی تراکم پیکسلی در تلویزیون 65 اینچ یک چهارم تلویزیون 32 اینچ هست.

کیفیت تصویر از نظر تراکم پیکسلی در یک تلویزیون 65 اینچ 4K با یک تلویزیون 32 اینچ FHD یکسان هست.

بهتر است بدانید که برنامه‌هایی که قصد دیدن آنها را دارید یکی دیگر از معیارهای مهم برای انتخاب رزولوشن تلویزیون هست بدین نحو که اگر رزولوشن تلویزیون بالا باشد ولی کیفیت برنامه مشاهده شده به همان میزان بالا نباشد عملا رزولوشن بالاتر هیچ کاربردی نخواهد داشت.

این مطلب را از دست ندهید   علائم و نشانه های خرابی لامپ LCD

برای نمونه اگر شما با یک تلویزیون 4K در حال تماشای برنامه ماهواره با کیفیت HD یا در حال مشاهده یک فیلم با کیفیت FHD باشید شما کیفیت تصویری را دارید که با یک تلویزیون FHD هیچ تفاوتی ندارد.

توجه به موارد بالا می‌تواند در انتخاب رزولوشن مناسب تلویزیون بسیار اثر بگذارد.

شناخت رایج ترین رزولوشن برای یک تلویزیون

امروزه اکثر تلویزیون های در بازار وضوح 4K  دارند که این وضوح در تلویزیون های ارزان قیمت بزرگترین و پیشرفته ترین تلویزیون های 100 اینچ و تلویزیونهای LED  و همچنین OLED یا QLED وجود دارد. نمایشگرهای P1080 از محبوب ترین ها هست که در حال حاضر بسیار نادر است و معمولاً در مدل های کوچکتر که دارای هزینه بیشتر هستند خواهید دید.

برای به دست آوردن هر تلویزیونی بالاتر از 43 اینچ باید کیفیت 4K  را در نظر بگیرید هر چند هنوز هم چند تلویزیون P720 در بازار موجود است اما پیدا کردن آنها بسیار دشوار بوده و فقط تلویزیون های بسیار کوچک که معمولاً 32 اینچ یا کوچکتر هستند را می توان با این وضوح یافت که معمولاً تلویزیون های بسیار ارزان قیمت بوده و اغلب خیلی خوب نخواهند بود.

چند تلویزیون 8K در حال حاضر در بازار وجود دارند که این تلویزیون ها در حال حاضر بسیار گران بوده و چون محتوای بسیار کمی از 8K موجود است برای سرمایه گذاری ارزش ندارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =