نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اصلی ‌ترین علت خرابی مین برد تلویزیون مارشال

مین برد از قطعاتی است که با بروز خرابی در آن کل عملکرد تلویزیون را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد بنابراین توصیه می‌شود اشکالات پیش آمده در این بخش از تلویزیون یعنی مین برد آن در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن باید رفع شود.

مین برد تلویزیون مارشال

خرابی مین برد نشانه های متفاوتی دارد که با دیدن آنها می توانید تشخیص دهید که اشکال در این قطعه وجود دارد (در ادامه مطلب بعضی از نشانه های خرابی مین برد تلویزیون آورده شده). در صورت تشخیص کارشناس تعمیر مبنی بر خرابی مین برد تلویزیون دو راه پیش روی شما وجود خواهد داشت اولین راه تعمیر مین برد تلویزیون و راه بعدی تعویض مین برد است.

آنچه مهم و حائز اهمیت است تشخیص درست و امکان تعمیر مین برد تلویزیون است چرا که در بعضی مواقع امکان تعمیر مین برد تلویزیون وجود نخواهد داشت.

تخصصی ترین سرویس های تعمیر مین برد تلویزیون مارشال

در صورتی که شما عزیزان از بروز خرابی در این بخش از دستگاه مطمئن شدید می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون را از کارشناسان نمایندگی مارشال تقاضا نمایید.

سرویس های مرتبط با این بخش هم در نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال و هم به صورت سرویس در محل تلویزیون عرضه خواهد شد که خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون  در این مرکز فقط پس از عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست مشکل به وجود آمده در آن انجام خواهد پذیرفت.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر فلت پنل تلویزیون مارشال

نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ارتقاء ترمیم  بهسازی سرویس و تعمیرات این محصول بوده به نحوی که این مرکز دارای پیشرفته‌ ترین ابزارآلات تعمیر بوده و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه توانسته فضایی ایجاد نماید که در آن  غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را می توان رفع و برطرف نمود.

تعمیر مین برد تلویزیون مارشال در محل

برای کاربرانی که به هر دلیل مین تلویزیون آنها دچار اختلال و خرابی گشته ولی امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند بهترین سرویس انتخابی تعمیر مین برد تلویزیون در محل می تواند باشد چون این انتخاب برای این دسته از کاربران که می خواهند از این سرویس بهره برند نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نبوده و تعمیرکاران تلویزیون می توانند در محلِ مورد نظرِ مشتری حضور یابند.

در این سرویس به جابجایی و حمل دستگاه نیازی نبوده و تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه معیوب در محل کاربر صورت خواهد پذیرفت. متقاضیان این سرویس درخواست خود مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر مین برد تلویزیون در محل را اعلام نموده و کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال بلافاصله به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را شروع خواهند نمود.

اصلی‌ترین علت خرابی مین برد تلویزیون مارشال چیست؟

مین برد یا برد مادر Main board به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون محسوب می شود زیرا بر روی مین برد مواردی چون پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار گرفه اند و معمولا خرابی این بخش از دستگاه به دلیل استفاده از کابل hdmi بوده که اورجینال دستگاه تلویزیون نیست و نامرغوب هست.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون های هوشمند یا ساده

استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون سبب می شود تا cpu  بسوزد و در نهایت مین برد خراب شود.

در صورت خرابی این بخش از دستگاه تلویزیون هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون مارشال وجود دارد. در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون مارشال دارای چندان هزینه گزافی نخواهد بود در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون مارشال و سایر بردهای موجود در این تلویزیون با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال و یا از طریق تماس با این مرکز امکان پذیر خواهد بود.

تعمیر برد تیکان تلویزیون مارشال

یکی از خدماتی که در نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال صورت می گیرد تعمیر برد تی کان تلویزیون است که برد تی کان به عنوان یکی از قطعات مهم و کاربردی تلویزیون بین چند قطعه مختلف ارتباط برقرار می نماید و به همین دلیل اهمیت بالایی در تعمیرات تلویزیون دارد که ترمیم و یا تعویض این قطعه به استفاده از ابزار و تجهیزات ویژه ای نیاز دارد.

روند تعمیر انواع تلویزیون در نمایندگی تعمیرات مارشال

متخصصان حاضر در واحد تعمیر تلویزیون مارشال در قدم اول بررسی های دقیق را برای عیب یابی دستگاه انجام داده و قطعه معیوب را شناسایی می نمایند. مهم ترین بخش در فرآیند تعمیرات تلویزیون عیب یابی دقیق آن به شمار می رود و در صورتی که این عیب یابی به درستی انجام نشود نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.

زمانی که عیب یابی تلویزیون به درستی انجام نشود تعمیرات بی نتیجه بوده و مشکلات دستگاه همچنان بدون حل شدن باقی خواهد ماند.

این مطلب را از دست ندهید   روشن شدن تلویزیون مارشال حتی در دمای پایین

پس از عیب یابی فرآیند تعمیرات شروع خواهد شد تعمیرات در واحد تعمیر تلویزیون مارشال با استفاده از مدرن ترین ابزارآلات بوده و متخصصان و کارشناسان حرفه ای در این واحد به دلیل بهره مندی از به روز ترین متد های تعمیراتی توانسته اند تا در مدت زمانی کوتاه تمامی عیوب دستگاه را رفع نمایند.

کلیه ی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات برای کاربران تست می شود و در مرحله ی آخر در صورت عملکرد درست آن را به مشتری تحویل  می دهند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «خرابی مین برد تلویزیون مارشال»

  1. وقتی نمیتونید یه تلوزیون پلاسمای مارشال رو تعمیرکنید روچه حسابی به خودتون میگید کارشناس؟؟ یه ایرادجزئی که تلوزیون خودبه خودخاموش میشه از پسش برنمیاید، پس تخصص شما تعویض سیم برق و دکمه‌های کنترل هست… یعنی واقعان اونجا کسی نیست که بتونه این ایراد معمولی رو رفع کنه؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 4 =