نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شاید در منزل شما تلویزیون مارشال وجود دارد که برای مدت ها روشن نشده و دمای آن پایین امده است و شما بعد از مدتها تصمیم به روشن کردن این تلویزیون مارشال کرده اید. آیا روشن کردن تلویزیون مارشال در سرمای شدید ایده خوبی است؟ متوجه می شوید که چیزی در صفحه تلویزیون مارشال درست نیست. آیا سرما مقصر است؟ آیا تلویزیون مارشال می تواند از سردی بیش از حد شکسته شود؟ آیا روشن شدن تلویزیون مارشال حتی در دمای پایین امکان پذیر است؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید!

روشن شدن تلویزیون مارشال

تنظیم دمای مناسب برای تلویزیون

بله، تلویزیون مارشال ممکن است از سردی بیش از حد بشکند. سخت افزار داخلی تلویزیون مارشال یک اکوسیستم ظریف است که مطمئناً دمای شدید می تواند آن را مختل کند.

در حالی که انواع مختلف تلویزیون مارشال ها دارای سطوح مختلفی از حساسیت به سرما هستند، همه آنها در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در هوای بسیار سرد آسیب می بینند.

اگر در مکانی زندگی می‌کنید که زمستان‌های سرد و یخ‌زده دارد، بهتر است تلویزیون مارشال خود را به جای اینکه آن را در گاراژ یا زیرزمین مرطوب و زیر انجماد خود بگذارید. در داخل خانه گرم‌شده خود نگهداری کنید تا در اینده بتوانید دوباره شاهد روشن شدن تلویزیون مارشال باشید.

خرابی های ناشی از کاهش دما در تلویزیون

وقتی تلویزیون مارشال خیلی سرد می شود، ممکن است چند اتفاق بیفتد. راه های مختلفی وجود دارد که سرمای شدید می تواند به تلویزیون مارشال شما آسیب برساند.

جابجا شدن اجزای فلزی تلویزیون مارشال

ممکن است قبلاً از فیزیک دوره راهنمایی بدانید که مواد در گرما منبسط می شوند و در سرما منقبض می شوند. همین فلسفه در مورد سخت افزار داخلی تلویزیون مارشال شما نیز صدق می کند.

این مطلب را از دست ندهید   10 راه حل آسان برای لرزش تصویر تلویزیون مارشال

تلویزیون مارشال شما از تخته های منطقی ظریف و پیچیده، سیم ها و سایر قطعات فلزی که به دقت قرار داده شده اند تشکیل شده است. هنگامی که منجمد می شوند، این قطعات فلزی منقبض می شوند و از یکدیگر دور می شوند که می تواند منجر به جدا شدن و شکستن سیم ها شود. اگر تلویزیون مارشال شما روشن نمی شود یا به کنترل از راه دور پاسخ نمی دهد، ممکن است به دلیل خرابی تعدادی از اجزای داخلی آن باشد.

به احتمال زیاد باید تلویزیون مارشال خود را نزد یک تکنسین تعمیر تلویزیون مارشال ببرید یا آن را به طور کلی تعویض کنید. زیرا در صورت جابه جایی قطعات دیگر روشن شدن تلویزیون مارشال میسر نمی باشد.

ایجاد تراکم در صفحه نمایش و روشن شدن تلویزیون مارشال

زمستان اغلب آب و هوای مرطوب مانند کولاک، باران و سایر اشکال بارش را به همراه دارد. بدون گرما برای تبخیر تمام این رطوبت، میعان داخل تلویزیون مارشال شما ایجاد می شود.

این می تواند تلویزیون مارشال شما را کاملاً بشکند و هنگامی که می خواهید آن را روشن کنید، خطر آتش سوزی ایجاد کند. اگر تلویزیون مارشال شما در داخل متراکم باشد، ممکن است متوجه آب در داخل صفحه شوید.

آسیب آب باعث ایجاد نقاط روشن روی صفحه یا خطوط عمودی چشمک زن می شود. بلندگوهای داخلی تلویزیون مارشال شما نیز ممکن است از کار افتاده باشند.

رفع آسیب آب در تلویزیون مارشال یک فرآیند پیچیده است که میزان موفقیت پایینی را به همراه دارد و اغلب لازم است برای روشن شدن تلویزیون مارشال خود را کاملاً جدا کنید. اگر با آناتومی تلویزیون مارشال آشنا نباشید و بتوانید آن را به درستی کنار هم قرار دهید این کار خطرناک است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض قطعات تلویزیون مارشال

تاخیر در روشن شدن صفحه تلویزیون مارشال

ممکن است روشن شدن تلویزیون مارشال شما کمی کندتر از حد معمول انجام شود و چند ثانیه طول بکشد تا به دستورات کنترل از راه دور پاسخ دهد. تصویر همچنین ممکن است عقب مانده یا تار باشد. این می تواند کارهایی مانند تغییر کانال یا صدا را بسیار خسته کننده کند و ممکن است بازی را تقریباً غیرممکن کند زیرا تاخیر ورودی بسیار کند است.

دماهای آسیب رسان به تلویزیون مارشال

تلویزیون باید در دمای بالاتر از 40 درجه فارنهایت نگهداری شوند تا شاهد روشن شدن تلویزیون مارشال باشید. هر آب و هوای زیر 40 درجه فارنهایت (5 درجه سانتیگراد) به تلویزیون مارشال شما آسیب می رساند.

هر برند تلویزیون مارشال دمای توصیه شده خود را برای کارکرد دارد، بنابراین برای دستورالعمل‌های خاص دستگاه خود، به دفترچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید.

مدت انتظار برای روشن شدن تلویزیون مارشال

قبل از روشن شدن تلویزیون مارشال سرد چند ساعت صبر کنید. اگر تلویزیون مارشال شما در معرض دمای شدید قرار گرفته است، در حالی که هنوز یخبندان است، بلافاصله آن را روشن نکنید.

ممکن است در داخل واحد شما رطوبت وجود داشته باشد، که وقتی با برق مخلوط شود، دستوری برای فاجعه است. در عوض، تلویزیون مارشال خود را داخل خانه بیاورید و اجازه دهید به دمای اتاق برگردد. این به اجزای فلزی زمان می‌دهد تا به اندازه اصلی خود بازگردند. همچنین اجازه می دهد تا هر گونه تراکم تبخیر شود.

در حالت ایده آل، باید اجازه دهید تلویزیون مارشال خود چند ساعت استراحت کند، اما بهتر است آن را یک شبه کنار بگذارید. برای تسریع این روند، تلویزیون مارشال را در کنار بخاری یا شومینه قرار ندهید. شما فقط آسیب بیشتری وارد خواهید کرد. پس از بازگشت به دمای اتاق، آن را روشن کنید و ببینید که آیا به طور معمول کار می کند یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند مارشال
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 1 =