نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بله، صفحه LCD تلویزیون مارشال شما می تواند خود به خود بشکند. شکستن خود به خود ال سی دی تلویزیون مارشال چیز عجیبی نیست و بیشتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد. ما راه‌حل‌هایی برای رفع مشکل شکستگی صفحه تلویزیون مارشال شما داریم، چه بتوانید ترک‌های تلویزیون مارشال را از نظر فیزیکی در قسمت بیرونی آن احساس کنید یا تغییر رنگ‌ها را روی صفحه ببینید.

شکستگی صفحه تلویزیون مارشال

دلایل شکستگی صفحه تلویزیون مارشال

چیزهای زیادی وجود دارد که اسیب را به سخت افزار و شکستگی صفحه تلویزیون مارشال شما وارد می کند. در اینجا دو مورد از رایج‌ترین اسیب‌های فیزیکی که تلویزیون مارشال شما ممکن است با آن مواجه شود آورده شده است:

  • ضربه
  • فشار

مانند اسیب خود ما، آنها معمولاً از عوامل خارجی ناشی می شوند. با این حال، دستگاه های ما همچنین می توانند اسیب داخلی ایجاد کنند که می تواند به سخت افزار آنها به دلیل سایر مشکلات اساسی آسیب برساند. بیایید در مورد این عوامل صحبت کنیم.

ایجاد ضربه و شکستگی صفحه تلویزیون مارشال

فرزندان شما همچنین می توانند با وارد کردن آسیب های ناخواسته به تلویزیون مارشال ال سی دی شما فشار وارد کند. اگر لگد به اندازه کافی محکم شود، ممکن است از پایه یا پایه تلویزیون مارشال بیفتد و از فشار متلاشی شود. مچنین ممکن است بسته به اینکه ترک تلویزیون مارشال چگونه به نظر می رسد، نقطه ضربه را استنباط کنید.

اگر ترک مانند تار عنکبوت پخش شد، به دنبال مرکز آن بگردید. اگر به طور مساوی در هر چهار جهت پخش شود، به احتمال زیاد این نقطه تاثیر است. ضربه های متمرکز ناشی از برخورد پرتابه ها به صفحه نمایش است.

این مطلب را از دست ندهید   روش های متداول مراقبت از تلویزیون

اگر نقطه ضربه در گوشه پایین باشد، ممکن است تلویزیون مارشال شما سقوط کرده باشد و باعث شکستگی صفحه تلویزیون مارشال شود. حتی ترک های جدا شده از یک طرف به این معنی است که ممکن است از یک جسم سنگین ضربه خورده باشند.

شما باید آسیب را بررسی کنید تا متوجه شوید، اما می توانید بلافاصله آن را به تعمیرگاه ببرید. آنها ممکن است بینش بهتری در مورد هر چیزی که باعث آسیب شده است و اینکه چقدر برای ترمیم آن نیاز است داشته باشند.

فشار وارد شد بر صفحه

اگر از مکانی به مکان دیگر می‌روید و متوجه می‌شوید که تلویزیون مارشال شما ترک خورده است، می‌توانید شرط ببندید که جابجایی‌ها با دقت حمل و نقل آن را انجام نداده‌اند. گاهی اوقات جابجایی ها و هر کس دیگری که مسئول کار با دستگاه های شما است آنطور که باید مراقب نیستند.

اگر بین اجسام قرار گیرد، می‌تواند در برابر فشاری که زیر آن قرار دارد تسلیم شود. ترک خوردن یکنواخت در سراسر صفحه نمایش به دلیل فشرده شدن بین دو جسم بیشتر است.

با این حال، فشارهای خارجی تنها چیزی نیست که باید نگران آن باشید. تلویزیون مارشال شما گرما را هدایت می کند و انسدادهای خاصی در راه های هوایی آن وجود دارد. هوای گرم می تواند منبسط شده و تحت فشار قرار گیرد.

گاهی اوقات، انبساط هوای گرم می تواند باعث ایجاد حباب در تلویزیون مارشال LCD شما شود، اما مقدار کافی آن می تواند باعث احتراق داخلی شود.

ترک های آن شبیه به ترک های ناشی از عوامل خارجی نیست. به نظر می رسد شیشه به جای غرق شدن بیرون زده است. هر انفجاری با فشار به اندازه کافی می تواند باعث شکستگی صفحه تلویزیون مارشال شود.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش عمر مفید تلویزیون مارشال

شکستگی صفحه تلویزیون مارشال از شدت گرما

کاملا. صفحه نمایش ممکن است به دلیل گرمای شدید ترک بخورد زیرا منبسط می شود و باعث فشار و کشش داخلی می شود. ذرات شیشه به دلیل دماهای بالاتر ناشی از عوامل خارجی می توانند شکسته و در نهایت ترک بخورند. در داخل، می تواند باعث اتصال کوتاه و مشکلات دیگری شود که در نهایت ممکن است منجر به احتراق شود.

محیط های خیلی گرم یا خیلی سرد می توانند فعالیت منظم پیکسل ها را مختل کنند. می‌تواند پیکسل‌ها را خاموش یا منجمد کند و باعث تشکیل‌های خطی رنگی روی صفحه‌نمایش شود. ما این شکاف‌های داخلی را در نظر می‌گیریم و به همان اندازه که ترک‌های فیزیکی مخرب هستند. برای جلوگیری از ایجاد فشار داخلی باید مطمئن شوید که دریچه های هوای تلویزیون مارشال شما را مسدود نمی کند.

وسایل گرمایشی مانند بخاری های اسپیلر هرگز نباید در نزدیکی وسایل الکترونیکی قرار گیرند. آنها ممکن است دستگاه های گرمایی را که از قبل هدایت می کنند تشدید کنند و باعث گرم شدن بیش از حد شوند.

علاوه بر این، در حالی که محیط سردتر برای همه ابزارها بهتر است، هرگز نباید آنها را مستقیماً زیر یک سیستم خنک کننده قرار دهید. هر گونه رطوبت اضافی از AC شما می تواند به سخت افزار نشت کند و مشکلات بیشتری ایجاد کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + یازده =