نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه متصل نمودن هدفون بی سیم به تلویزیون مارشال

در صورتی که تلویزیون شما دارای بلوتوث داخلی است شما می‌توانید از هدفون بی سیم برای تماشای فیلم همچنین مسابقات فوتبال اخبار و یا هر برنامه دیگری در آن بهره مند شوید وصل نمودن هدفون بی سیم به تلویزیون دارای روش‌های گوناگونی است که  به نوع تلویزیون بستگی داشته که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب و استفاده نمایید.

در ادامه مطلب پنج روش برای متصل نمودن هدفون بی سیم به تلویزیون آورده شده است که شما عزیزان می‌توانید با درنظر داشتن نوع تلویزیون یکی از این موارد را انتخاب و هدفون بی سیم خود را به تلویزیون وصل نمایید.

در صورت هر گونه اشکال در فرایند اتصال هدفون بی سیم به تلویزیون شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان در مرکز تعمیر تلویزیون مارشال مشکل خود را بازگو کرده و راهنمایی ‌های مورد نیاز خود را دریافت نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون

قبل از هر چیز باید از وجود قابلیت بلوتوث در تلویزیون خود اطمینان حاصل نموده و برای این کار باید به منوی مخفی دستگاه خود بروید (که برای رفتن به منوی مخفی دستگاه به کد مخصوص منوی خدمات برند تلویزیون نیاز دارید) بعد از اینکه وارد منوی مخفی خدمات تلویزیون شدید از میان گزینه‎های در پیش رو باید Bluetooth  را بیابید.

بلوتوث تلویزیون معمولاً در منوی Engineering وجود دارد بعد از این باید گزینه Bluetooth را فعال و تلویزیون را روشن خاموش نمایید در ادامه به بخش مرتبط با گزینه‎های صدا رفته در میان این گزینه‌ها، گزینه جستجوی هدفون و اتصال به آن را در میان این گزینه ها پیدا و از آن استفاده نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   بک لایت چیست ؟

در صورتی که از این روش برای وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون استفاده نمایید به یک دستگاه فرستنده صدای بلوتوث ساده نیاز دارید این دستگاه قادر است تا قابلیت پشتیبانی از بلوتوث را به تلویزیون شما اضافه نماید این دستگاه به جک خروجی صدای ۳٫۵ میلی متری تلویزیون متصل شده و فراهم کننده امکان نقل و انتقال بلوتوث صدا است.

یکی از مبدل ‎های بلوتوث را می توان دستگاهIndigo Low Latency Bluetooth Transmitter دانست که برای این کار می توان از آن استفاده نمود.

در صورت استفاده از دستگاه‎ های جانبی در کنار تلویزیون باید بررسی نمایید که آیا دستگاه از بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد؟ معمولاً دستگاه‎ هایی چون استریم مدیا یا کنسول‎های بازی قابلیت انتقال صدا توسط بلوتوث دارند.

به عنوان مثال Roku روی کنترل از راه دور خود دارای یک فیش صدا بوده که شما قادر خواهید بود تا هدفون خود را به آن متصل نمایید بنابراین ابتدا از وجود این قابلیت در دستگاه خود اطمینان حاصل نمایید بعد برای وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون اقدام کنید.

در صورتی که روش‌ های پیشین را برای وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون امتحان نمودید ولی مناسب نبودند می‌توانید از یک هدفون بی سیم ( RFمواج رادیویی) بهره مند شوید این هدفون فرستنده‌ای دارد که می تواند به جک خروجی صدای تلویزیون متصل شده و از طریق امواج رادیویی صدا را به هدفون انتقال خواهد داد.

وصل نمودن هدفون بی سیم به تلویزیون با مادون قرمز

روش دیگری که برای وصل نمودن هدفون بی سیم به تلویزیون در پیش رو خواهید داشت استفاده از هدفون‎ های مادون قرمز است که مزیت چنین دستگاه‌ هایی برخلاف هدفون‎های RF بوده و هیچ اختلالی در کیفیت صدا به وجود نخواهد آورد برای آنکه بتوانید از هدفون ‌های مادون قرمز بهره مند شوید لازم است تا به جک خروجی صدای تلویزیون یک فرستنده را متصل ‎نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون ال ای دی مارشال ME-5011

در صورتی که تلویزیون شما پشتیبانی خود را از خروجی امواج مادون قرمز انجام نداده و هدفون شما هم برای این کار فرستنده مخصوص ندارد باید یک فرستنده مادون قرمز جداگانه ای را تهیه و خریداری نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون مارشال

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون مارشال تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان تلویزیون مارشال را در اختیار شما قرار می دهد و با مراجعه به آن می توانید برای دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع تلویزیون مارشال اقدام نمایید.

تمام تعمیراتی که در این مرکز ارائه می شود اعم از خدمات ترمیم تعویض و تعمیری توسط کارشناسان زبده و مجرب در این مرکز انجام داده می شود.

برای کسب رضایت و آسایش خاطر شما عزیزان تمامی سرویس ‌های ترمیم  تعویض و تعمیر مرتبط با انواع تلویزیونهای مارشال اعم از تلویزیون های پلاسما  ال سی دی تلویزیون های ال ای دی  تلویزیون های هوشمند و پنل هایOLED  به نحوی تعمیر می شوند که بدون هیچ اشکالی به شما بازگشت داده می شود.

خدمات ارائه شده در این مرکز با با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام گرفته و با دو شیوه می توانید از خدمات تعمیرات تلویزیون مارشال استفاده نمایید غیر از حضور شما به همراه تلویزیون خود در این نمایندگی شما قادر خواهید بود تا از خدمات اعزام کارشناسان به محل تلویزیون معیوب خود نیز بهره مند شوید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =