نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رنگ تلویزیون ناشی از چیست؟

یکی از رایج ترین اختلالاتی که در تلویزیون وجود دارد مشکلات رنگ تلویزیون است که امکان دارد با آن مواجه شده باشید که اولین قدم برای تعمیرات تلویزیون بررسی دقیق و عیب یابی دستگاه است فرآیند عیب یابی و تعمیرات این دستگاه باید توسط متخصصان صورت پذیرد.

به دلیل آشنایی که کارشناسان و مهندسان  با قطعات و نحوه عملکرد آنها دارند می توانند به راحتی قطعه معیوب را شناسایی نمایند و برای تعمیر این تلویزیون بهترین روش را به کار می گیرند.

در زمان بروز اختلال در قطعات ذکر شده در ادامه مطلب باید این اختلالات را مهندسان حرفه ای مورد بررسی قرار دهند چرا که این قطعات از حساسیت های بسیاری برخوردار هستند و به همین علت باید فقط توسط متخصصان مجرب بررسی و تعمیر شود.

در ادامه مطلب علت اختلال در رنگ های تلویزیون و رفع مشکل آن آورده شده است با ما تا آخر مطالب همراه باشید.

دلیل بروز مشکلات رنگ در تلویزیون

  • خرابی مادربرد تلویزیون

 

  • منبع تغذیه

  • اینورتر

  • در مواردی بک لایت تلویزیون

برطرف نمودن مشکلات رنگ تلویزیون

برطرف نمودن مشکلات رنگ در تلویزیون روش های مختلفی دارد که برای رفع این مشکل ابتدا باید از قطعه یک عیب یابی درست انجام دهید زمانی که قطعه معیوب را به درستی شناسایی کردید باید آن را تعویض یا تعمیر نموده تا مشکلات رنگ در تلویزیون را برطرف نمایید.

بعضی از قطعات می توانند ترمیم و تعمیر شوند قطعاتی مانند مادربرد همچنین منبع تغذیه و اینورتر در تلویزیون ولی قطعه ای مثل بک لایت فقط با تعویض آن کیفیت رنگ در تصویر بازگردانده خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی تلویزیون ال ای دی مارشال 43 اینچ ME-4316

متاسفانه بک لایت قابل تعمیر نبوده و راه چاره برای حفظ کیفیت دستگاه فقط تعویض این قطعه است این مشکل در برخی موارد نیز یک اختلال سطحی بوده که به دلیل استفاده مداوم از دستگاه به وجود آمده اند و برای رفع آن کافی است که فقط با خاموش و روشن کردن تلویزیون شاهد رفع مشکلات رنگ تلویزیون شوید.

توجه کنید که در صورت وجود این خرابی ها شما فقط باید به مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون خود رجوع نموده چرا که هرگونه تعمیرات نا آگاهانه اختلالات بیشتری را برای تلویزیون شما در پی خواهد داشت.

علت اختلال رنگ در تلویزیون چیست؟

اختلال رنگ در تلویزیون دارای دلایل متعددی است که یکی از رایج ترین دلایل آن بروز مشکلات رنگ در تلویزیون و ضربه خوردگی شدید تلویزیون است از دیگر دلایلی که باعث قاطی شدن رنگ ها در تلویزیون می شود کهنه شدن تیوپ تلویزیون است.

گرفتن آهن ربا بر روی صفحه ی مانیتور یکی از دلایلی است که موجب اختلال در رنگ های تلویزیون خواهد شد که عواقب آن جبران ناپذیر بوده و تمامی رنگ های تلویزیون را با یکدیگر ترکیب نموده  و تصاویر را  از حالت عادی خارج خواهد ساخت.

از دیگر اختلالاتی که امکان دارد برای تلویزیون شما پیش آید رنگین کمانی شدن تلویزیون است به طور کلی در تلویزیون فقط سه رنگ وجود دارد که شامل رنگ های قرمز RED آبیBLUE  و سبز GREEN  هستند و تلفیق این رنگ ها با یکدیگر باعث نمایش تصاویر با رنگ اصلی خود خواهد شد.

وقتی که این رنگ ها توسط آهن ربا و یا  ضربه خوردن صفحه نمایش با همدیگر ترکیب شوند نمایش تصاویر تلویزیون به درستی انجام نخواهد شد و با مشکلات رنگ تلویزیون مواجه خواهیم شد.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی مین برد تلویزیون مارشال

نمایندگی تلویزیون و واحد های تعمیرات تلویزیون مارشال

نمایندگی تلویزیون مارشال برای رفاه و آسایش شما عزیزان انواع تعمیرات و تعویض مدل های تلویزیون های هوشمند امروزی مارشال را به صورت تخصصی انجام می دهد.

نمایندگی تلویزیون مارشال تعمیر انواع تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی را با بهره مندی از مشاورانی مجرب و متخصص برای شما عزیزان انجام داده و شما می توانید با یک تماس با کارشناسان ایراد خود را مطرح نموده و آن را ثبت نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان متخصص به محل خرابی تلویزیون و آدرسی که شما به آنها داده اید در کوتاه ترین زمان ممکن اعزام شوند.

شما این امکان را هم دارید که خودتان تلویزیون را به نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال ببرید و از امکانات و تسهیلات این نمایندگی بهره مند شوید البته توصیه ما این است که حتی المقدور از جابه جایی تلویزیون خودداری نمایید چرا که با توجه به ابعاد بزرگ تلویزیون حمل آن سخت است هم اینکه امکان دارد تا بر اثر ضربه وارد شدن به تلویزیون مشکلی به مشکلتان افزوده شود و ایرادات تلویزیون بیشتر شود.

واحد تعمیرات با بهره مندی از کادر فنی حرفه ای و تکنسین های مجرب قادر به انواع عیوب تلویزیون را در مدت زمانی کوتاه بوده بنابر این از سپردن تلویزیون خود به افراد نا آگاه یا کم تجربه خودداری نموده و آن را به دست متخصصان بسپارید تا مشکلات دیگری برای تلویزیون شما در اثر خطای احتمالی تعمیر کار نا آزموده به وجود نیاید و بتوانید همه ایرادات موجود در تلویزیونهای خود را با خیال راحت رفع نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون ال ای دی 32 اینچ Marshal ME-3236 LED TV
0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات رنگ تلویزیون»

  1. محمد احمدی

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    ببخشید مانیتور تی وی ۹ اینچ مارشال من مدل me208 تک رنگ شده و تصاویر رو بنفش کم رنگ نشون میده علت ش چیه آیا ارزش تعمیر داره ؟لطفا منو راهنمایی کنید این تلوزیون مونس شبهای منه اخه نگهبانم شماره موبایلم ۰۹۱۸۷۰۷۰۶۹۳ احمدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =