نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی ویژگی تلویزیون مارشال MARSHAL ME-5534 LED 4K

طبق نظر سنجی ها تلویزیون مارشال MARSHAL ME-5534 LED 4K یک مدل هوشمند از برند مارشال بوده که دارای قابلیت هایی هست که تمامی خانواده می توانند به تماشای این تلویزیون بنشینند و از لحاظ قیمت تلویزیون مارشال نسبت به تلویزیون های همرده خود دارای قیمت بسیار مناسب تری هست و برای خرید هر قشری از مردم مناسب است.

خرید تلویزیون 55 اینچ مارشال با این قابلیت هایی که دارد برای هر فردی لذت بخش بوده که ما سعی کرده ایم تا در ادامه مطلب برای خرید اگاهانه شما یکی از انواع تلویزیون مارشال را برایتان بررسی کنیم.

طراحی هر تلویزیون روی خرید تلویزیون تاثیر گذار است که این طراحی در تلویزیون مارشال نیز صدق کرده و در خرید تلویزیون مارشال تاثیر گذاشته به نحوی که این تلویزیون طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی داشته به طوری که توانسته فضای داخلی منزل شما را شیک و مدرن سازد.

قرارگیری پایه های این تلویزیون در کناره ها زیبایی این تلویزیون را دو چندان ساخته در مورد کیفیت تصویر این تلویزیون 4K که دارای رزولوشن 3840 در 2160 هست قادر است تا تصاویری با وضوح بالا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

در مورد این تلویزیون با زاویه دید 178 درجه این امکان را به شما می دهد تا از هر جای منزل که باشید دارای دید مناسبی نسبت به تلویزیون باشید.

یکی از مزیت های تلویزیون مارشال کیفیت صدای مناسب آن هست که کیفیت تصویر در کنار کیفیت صدای خوب توانسته آن را بیشتر محبوب سازد و این تلویزیون را مجهز به کیفیت صدای بسیار مناسب کند به نحوی که جواب گوی جمعیت های خانوادگی هست.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیونهای مارشال با کیفیت پانل  A+

سیستم عامل محبوب تلویزیون ال ای دی مارشال مدل 5534 یکی از مزیت های آن بوده که طراحان سیستم عامل اندروید را برای این تلویزیون در نظر گرفته اند که این سیستم عامل فوق العاده می تواند دنیایی از امکانات را در اختیار شما بگذارد و دارای عملکرد فوق العاده سریع و روانی باشد.

پورت های ورودی تلویزیون

پورت های ورودی این تلویزیون غنی بوده و این تلویزیون 3 پورت HDMI دارد که کاربرد اتصال کابل HDMI برای انتقال بهتر صدا وتصویر هست همچنین این تلویزیون 2 پورت USB دارد که کاربرد آن به منظور اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال بوده یکی از دیگر مزیت های این تلویزیون گیرنده دیجیتال داخلی است که دیگر به خرید گیرنده تلویزیون مجزا نیازی ندارید.

معرفی تلویزیون مارشال MARSHAL ME-5535 LED 4K

طراحی تلویزیون مارشال MARSHAL ME-5535 LED 4K به گونه ای است که در آن کیفیت تصویر Ultra HD – 4K بوده و رزولوشن آن نیز 2160 × 3840 پیکسل است که طراحی آن توسط شرکتMARSHAL است.

مشخصه ال ای دی های 4K بدین صورت است که تصاویر را با چهار برابر کیفیت و با وضوح و شفافیت بیشتری برای کاربر به نمایش می گذارند که مقدار رزولوشن این تلویزیون نشان دهنده تعداد پیکسل های آن در نمایشگر 55 اینچی بوده و این مقدار برای ME-5535 به مقدار 8.2 میلیون پیکسل است همانطور که می دانید هر چه تعداد این پیکسل ها در یک نمایشگر بیشتر باشد شما تصاویری را که در حال نمایش هستند با وضوح و جزئیات بیشتری خواهید دید.

با توجه به امکانات و قابلیت هایی که در ال ای دی این تلویزیون وجود دارد دارد، با تلویزیون های برند خارجی در رقابت می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون ال ای دی مارشال ME-5011

با خرید تلویزیون مارشال MARSHAL ME-5535 LED 4K شما از آخرین تکنولوژی کیفیت تصویر دنیا بهره مند شده و یک تلویزیون اسمارت را با قیمتی مناسب خواهید داشت. بعضی اوقات تماشای تلویزیون در خانواده های پر جمعیت موجب دردسر بوده چرا که همه بچه ها تمایل دارند تا روبروی تلویزیون نشسته و تصویر واضحی از آن را ببینند که برای همه افراد خانواده این فضا کافی نبوده و در دید مستقیم نمایشگر وجود ندارد.

تلویزیون ال ای دی مارشال 55 اینچ زاویه دید وسیعی دارد به گونه ای که اگر شما از زاویه 60 درجه هم به تماشای نمایشگر تلویزیون بنشینید باز هم تصاویر را با همان کیفیت رنگ و وضوحی خواهید دید و نیازی نیست حتما روبروی تلویزیون بشینید.

پنل صفحه نمایش ال ای دی تلویزیون مارشال با ایجاد عمق پیکسلی مناسب می تواند تا تمام رنگها را در زوایای مختلف به صورت غنی نمایش دهد و کنتراست مناسبی را بر روی تصاویر ایجاد کند.

موتور پردازشگر گرافیکی ال ای دی این تلویزیون مارشال نیز تصاویر را در هر ثانیه تا 50 بار پردازش و تازه سازی می کند که این عملکرد باعث می شود تا زمانی که تلویزیون در حال نمایش صحنه های سرعتی هست ( فیلم های اکشن و هیجان انگیز یا مسابقات ورزشی) دیگر محو شدن قسمت هایی از تصویر را نخواهید داشت یا هنگامی که شما مشغول انجام بازی های کامپیوتری هستید در نمایش صحنه های پر سرعت شاهد هیچ خللی نخواهید بود.

این قابلیت ال ای دی هوشمند مارشال فرکانس حرکتی 50 هرتز گفته می شود که بسیار مهم و دارای اهمیت است.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی تلویزیون ال ای دی مارشال 43 اینچ ME-4316

تلویزیون مارشال MARSHAL ME-5535 LED 4K قابلیت اتصال به اینترنت دارد و توانایی دانلود و نصب برنامه ها، بازی ها و فایلهای مورد نظرتان را خواهد داشت و دیگر لازم نیست تا برای جستجو در فضای مجازی از گوشی تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر استفاده نمایید فقط کافیست تا کنترل تلویزیون را برداشته و از طریق ال ای دی مارشال اقدام کنید.

تمام محتواهای مورد نظرتان به جای صفحه کوچک تلفن یا تبلت، در ابعاد 55 اینچی نمایشگر 4K خواهد بود تلویزیون مارشال MARSHAL ME-5535 LED 4K دارای سیستم عامل Android و پردازنده تک هسته ای بوده که فضای کاربری آسان و وسیعی را برای کاربر فراهم می کند. امکان اتصال هوشمند تلفن همراه یا سایر لوازم هوشمند به تلویزیون مارشال فراهم شده و سیستم صوتی این تلویزیون خوش قیمت 2 کاناله بوده و صدایی رسا و بدون نویز را منتشر می کند.

3/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =