نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی 2 نمونه از گران ترین تلویزیون ‌های مارشال

برند مارشال جزو شناخته شده ترین برند های بازار است که به دلیل این که اکثر مردم حداقل یک دفعه هم که شده باشد محصولات این شرکت را مورد استفاده قرار داده اند  و یا اینکه حداقل یک بار نام آن را شنیده اند.

آشنایی با تلویزیون مارشال

حوزه فعالیت شرکت مارشال در زمینه تولید لوازم الکترونیکی اعم از موبایل  تبلت تلفن ضبط و باند و…… است و تولیدات انبوهی دارد تلویزیون نیز یکی از تولیدات این شرکت محسوب می شود.

بعضی نام مارشال را اشتباه تفسیر می کنند و  آن را یک برند متفرقه به حساب می آورند در حالی که این شرکت دارای تولیدات بسیار باکیفیتی در امر تلویزیون بوده که توانسته در بازار عظیم صوت و تصویر برای خود جایگاهی مناسب بدست آورد.

تلویزیون هایی که توسط شرکت مارشال تولید می‌شوند دارای زیبایی و کیفیت بالایی هستند که در ادامه مطلب مشخصات تلویزیون مارشال و ۲ نمونه از آن را بررسی نموده ایم.

تلویزیون های مارشال و سایزهای متنوع آن

شرکت مارشال اندازه های متنوعی را در تولیدات خود در نظر گرفته و آن را وارد بازار کرده است این قضیه طیف وسیعی از سایز های صفحه نمایش را پیش روی کاربران فرار داده تا بتوانند نسبت به بودجه و فضای خانه خود از میان آنها یکی را انتخاب و خریداری کنند.

شرکت مارشال تولیدات تلویزیون خود را از سایز 24 اینچ تا 75 اینچ به بازار عرضه نموده که هر خانواده می تواند نسبت به مکان و بودجه خود یکی از آنها تهیه نماید.

زیبایی

در انتخاب تلویزیون یکی از فاکتور های مهم زیبایی است که به خانه و افراد خانه حس خوبی را می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   نصب تلویزیون روی دیوار

مارشال در این امر یکی از برند هایی است که تولید کننده محصولات بسیار زیبایی بوده و در تولید تلویزیون ها خلاقیت بسیار بالایی را از خود نشان داده این را با مشاهده انواع  مختلف این برند خواهید دانست و خلاقیت در این برند موج می زند به نحوی که تلویزیون های مارشال از زیبا ترین محصولات بازار محسوب می شود.

کیفیت صفحه نمایش مارشال

کیفت صفحه تلویزیون های مارشال با کیفیتFULL HD  و UHD 4K به بازار عرضه شده که نشان دهنده به روز بودن این برند است.

تلویزیون های SMART  و یا هوشمند مارشال

همانطور که در بالا ذکر شد شرکت مارشال همواره محصولات خود را به روز نگه می دارد و محصولات خود را با تکنولوژی های روز دنیا به بازار عرضه کرده در همین حین با روانه کردن نسل جدید محصولات خود با تکنولوژی اسمارت و یا هوشمند به بازار برای کاربر امکاناتی فراهم نمود تا  به اینترنت متصل شود و برنامه نصب نماید و به صورت آنلاین فیلم را ببیند و نیز با گوشی موبایل متصل شود و امکاناتی دیگر را در اختیار کاربر قرار داد.

قیمت تلویزیون های مارشال

تلویزیون مارشال از لحاظ قیمت یک خرید خوب و اقتصادی محسوب می شود که در ازای پرداخت یک مبلغ نسبتا خوب شما صاحب یک محصول عالی خواهید شد همانطور که گفته شد شرکت مارشال برای هر سلیقه و بودجه ای تلویزیون مناسبی دارد و شما با  بودجه خود  قادر خواهید بود تا یکی از محصولات مارشال را تهیه نمایید.

در ادامه مطالب ۲ نمونه از تلویزیونهای مارشال که جزو گران ترین تلویزیونهای مارشال هستند آورده شده تا از امکانات آنها باخبر شوید.

  1. تلویزیون LED مارشال ۶۵ اینچ ME-6511

تلویزیون «ME-6511» جزو تلویزیون‌های ۶۵ اینچی شرکت مارشال (Marshal) به حساب می آید کیفیت تصویر در این محصول 4k بوده و تصویری واضح و شفاف را نشان می دهد نسبت تصویر در این تلویزیون مانند صفحه ‌نمایش‌های رایج یعنی  ۱۶:۹ است و تصاویر دارای ابعاد متناسبی هستند.

این مطلب را از دست ندهید   ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند مارشال

صفحه ‌نمایش تخت این تلویزیون دارای زاویه‌دید گسترده‌ای بوده که دارای تکنولوژی LED است این تلویزیون ۲ ورودی USB دارد که می‌توانید از طریق این ۲ درگاه فلش ‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون زده و تمامی فایل‌های صوتی ‌و تصویری ذخیره‌ شده در آنها را ببینید.

سه عدد ورودی HDMI در این تلویزیون قرار داده شده تا سایر دستگاه ‌های دیجیتالی مانند پخش‌کننده‌های DVD یا سینمای خانگی را بتوانید به این تلویزیون متصل نمایید.

این دستگاه با پخش‌ کننده ‌های قدیمی ‌تر هم مشکلی ندارد چرا که با ورودی ‌های قدیمتی ‌تر هم سازگار است.

از امکانات دیگر این تلویزیون شرکت مارشال می‌توان گیرنده‌ دیجیتال داخلی‌ را نام برد که با این قطعه‌ داخلی می توانید تمامی شبکه ‌های تلویزیونی را روی تلویزیون با اتصال یک آنتن دریافت نمایید و نیازی به تهیه‌ دستگاهی جداگانه ندارید.

تلویزیون  ME-6511 از فرمت‌های بسیار متنوع صوتی ‌و تصویری پشتیبانی نموده و از بیشتر فایل ‌ها می توانید استفاده نمایید.

تمامی فرمت‌های رایج در این تلویزیون اجرا می شوند این تلویزیون از نوع هوشمند بوده و با رابط کاربری اندرویدی آن کارایی ‌های بسیار بیشتر از یک تلویزیون عادی را دارد.

مشخصات  فنی تلویزیون  ME-6511

سایز صفحه                                             65  اینچ
تکنولوژی صفحه                                         Ultra HD – 4K
نوع صفحه                                                تخت
کیفیت تصویر                                             4K
رزولوشن                                                  3840*2160
اپلیکیشن                                                 دارد
بازی                                                        ندارد
تعداد درگاه  USB                                      2 عدد
تعداد درگاه های  HDMI                             3 عدد
ورودی های صدا و تصویر                              HDMI     AV   PC  VGA   Component
کامپوننت                                                 دارد
نوع پایه                                                  رومیزی
ریموت کنترل                                            دارد
رنگ                                                       مشکی
رابط هوشمند                                           دارد
نوع رابط هوشمند                                     Android
LAN                                                     دارد
خروجی های صدا و تصویر                           audio output Digital  ،  AV output
پخش مولتی مدیا                                    Audio/Video/Picture and TEXT Document
سیستم عامل                                        اندروید 6.0
اقلام همراه                                            دفترچه  گارانتی ریموت کنترل پایه رومیزی
  1. تلویزیون LED هوشمند مارشال ۵۵ اینچ ME-5538

کیفیت تصویر در این تلویزیون هوشمند4K  است و تصویری واضح و شفاف را نشان می دهد نسبت تصویر آن مانند صفحه‌ نمایش‌ های رایج برابر با  ۱۶:۹  بوده و تصاویر دارای ابعاد متناسبی

این مطلب را از دست ندهید   اتصال لپ تاپ به تلویزیون مارشال با وایرلس

هستند صفحه ‌نمایش تخت آن دارای زاویه‌ دید گسترده‌ای است که ساخت آن با تکنولوژی LED است این مدل ۲ ورودی USB دارد می‌توانید از طریق این درگاهها فلش ‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون بزنید و می توانید تمامی فایل‌های صوتی ‌و تصویری ذخیره ‌شده در آنها را نگاه کنید.

برای این‌ که سایر دستگاه‌های دیجیتالی مانند پخش‌کننده‌های DVD یا سینمای خانگی را به این تلویزیون بزنید برای آن 3 عدد ورودی HDMI در نظر بگیرید این دستگاه با ورودی ‌های قدیمی ‌تر هم سازگار است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =