نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر 3 قطعه از تلویزیون مارشال که نیاز به تعمیر کار دارد

اگر یک روز تلویزیون خود را روشن کنید و ناگهان تلویزیونتان روشن نشد اصلا نباید نگران باشید امری طبیعی بوده چرا که پاورهای تلویزیون نیز چون جزو قطعات مصرفی و در جریان تلویزیون هستند بعد از مدتی ممکن است خراب شوند.

  1. تعمیر پاور تلویزیون مارشال

اصلی‌ترین نشانه‌های سوختن پاور تلویزیون خاموش شدن ناگهانی دستگاه و روشن نشدن مجدد آن هست حتی گاهی اوقات تلویزیون روشن می شود ولی بعد از مدتی کار کردن ناگهان دوباره خاموش خواهد شد در چنین مواردی دلیل اصلی خرابی پاور تلویزیون یا اصطلاحا منبع تغذیه آن هست.

اگر بخواهیم فنی‌تر برای شما بررسی نماییم که دقیقا چه اتفاقی رخ می دهد چنین است که به علت خرابی پاور از ولتاژ مورد تغذیه جریان دقیق و منظمی به دستگاه مدار نخواهد آمد و طبیعتا بعد از چند ثانیه تلویزیون روشن دچار خاموشی مجدد خواهد شد.

منبع تغذیه تلویزیون از مهم‌ترین قطعات موجود در دستگاه تلویزیون است که نقش اساسی را در حیات آن برعهده دارد زیرا بدون جریان برق مناسب تلویزیون نمی تواند کاری کند و تصویری را به ما نشان دهد.

شما باید در اولین فرصت بعد از اینکه نشانه‌ های ذکر شده را دیدید تلویزیون خود را به یک تعمیرکار نشان دهید تا با تعمیر پاور دستگاه یا تعویض آن مشکلتان حل شود.

  1. تعمیر مین برد مارشال

آبخوردگی تلویزیون مشکلاتی در تلویزیون ایجاد می کند که همیشه مین برد تلویزیون آسیب خواهد دید بدون وجود مین برد یا خراب شدن آن تلویزیون از کار خواهد افتاد چون جزو اصلی‌ترین قطعات تلویزیون است.

این مطلب را از دست ندهید   آبخوردگی پنل تلویزیون مارشال

مین برد مغز متفکر تلویزیون می گویند زیرا به تمامی قطعه‌ها دستور می دهد هر وقت کابلی یا هر ورودی دیگری را به تلویزیون می زنید در واقع آن را مستقیم به مین برد متصل می نمایید و از ایراداتی که برای مین برد امکان دارد که پیش آید اشکال در کابل متصل شده بوده که تاثیر مستقیم روی خرابی مین برد دارد.

ازکجا متوجه شویم مین برد دستگاه دچار مشکل شده است؟

زمانی که تلویزیون بسیار هنگ می کند یا یک دفعه خاموش می‌شود می توان گفت که عملکرد مین برد دچار اشکال شده گاهی هم وقتی که در آغاز به کار تلویزیون هنگام نمایش لوگوی آن  تصویر قفل شود و ساعت‌ها در این حالت قفل بماند از حالت‌های خرابی مین برد محسوب می شود.

گاهی تلویزیون مورد نظر شما به حالت استندبای می رود و دوباره روشن نمی شود این نشانه ای از حالت‌های خرابی مین‌برد محسوب می شود.

مین برد از قطعات مختلفی تشکیل شده که با یک اشتباه  مانند اتصال کابل غیر اصل و مخرب  بردهای آن را خراب می کند و CPU  دستگاه تلویزیون را از کار می اندازد و در نهایت مین برد کاملا  از کار خواهد افتاد.

برای تعمیر این قطعه از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک گیرید که به آن علم دارند مین برد قیمت بسیار بالایی ندارد و شما با هزینه اندکی این قطعه را می توانید تعویض نموده که خیالتان راحت شود و با خرید مطمئن نتیجه خوبی را برای بازگشت تصویر تلویزیونتان به حالت اول تجربه نمایید.

  1. تعمیر گیرنده دیجیتال تلویزیون مارشال

در نسل جدید تلویزیون‌ها گیرنده دیجیتال در تلویزیون در نظر گرفته شده است و می توانید آن را داشته باشید و دیگر به تهیه گیرنده‌ای مجزا نیازی نبوده تا بخواهید آن را به تلویزیون متصل نمایید و نگران نخواهید بود که زمانی این دستگاه مجزا از کار بیافتد.

این مطلب را از دست ندهید   غیر فعال کردن قفل کودک در تلویزیون مارشال

از کارافتدن این گیرنده را اینگونه می توان تعریف نمود که شما هیچ کانالی را بعد از جستجوی کانال‌های مورد نظر نمی توانید دریافت نمایید و همانطور که گفته شد این نشان دهنده آن است که گیرنده شما دچار مشکل شده در نتیجه شما تصاویر کانال‌ها را نمی توانید ببینید و نمی توانید آنها را ضبط نمایید.

وقتی گیرنده دیجتال تلویزیون شما دچار آسیب شد شما باید برای رفع آن باید به تعمیرکاران این نوع تلویزیون‌ها رجوع نمایید که البته در بیشتر مواقع تعمیر این گیرنده امکان پذیر است و با صرف هزینه جزئی تعمیر آن را می توان انجام داد ولی تعویض این گیرنده هم هزینه چندان بالایی نداشته و شما می‌توانید آن را تعویض نیز کنید.

در انتها باید گفت که تعمیرات تلویزیون از تخصصی‌ترین امور است که باید تعمیر این نوع دستگاه را به تعمیرکارانی بدهید که در امر تشخیص و تعمیر خرابی مورد نظر سابقه طولانی داشته باشند تا از عواقب خسارات زده شده احتمالی بر اثر خطای کاری در بقیه قطعات تلویزیون دور مانده و هزینه اضافی دیگری متحمل نشوید.

خدمات مرکز تعمیر نمایندگی مارشال

مرکز تعمیر نمایندگی مارشال دارای تعمیرکارانی خبره و با تجربه هستند که طعم خوش یک خدمت شیرین را برای شما به ارمغان می آورند کافیست کارشناسان مربوطه را با یک تماس در جریان باشید و نیاز خود را ثبت کنید تا توسط کارشناسان بررسی‌های لازمه صورت پذیرفته و بعد از چند ساعت دستگاه را دریافت و تعمیر نمایید و بعد از چند روز آن را تحویل خواهید گرفت.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =