نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون مارشال چیست؟

تلویزیون در هر خانه ای یکی از ضروری ترین لوازم خانگی محسوب می شود و زمانی که به تعمیر نیاز داشته باشد کاری ضروری خواهد بود.

نحوه تعمیر تلویزیون مارشال برای رفع ایرادات

با وجود کیفیت خوب این تلویزیون ها باز هم مشکلات مختلفی به وجود خواهد آمد که گاهی به صورت اتفاقی و در شرایطی که شدیداً به تلویزیون نیاز پیدا می کنید با این مشکلات برخورد خواهید نمود و می تواند شما را غافلگیر نماید چرا که شما منتظر آنها نبوده و مطمئناً این مشکلات برای بسیاری از شما تا کنون به وجود آمده و در آن لحظه امکان دارد که ندانید باید چه اقدامی را برای رفع مشکل انجام دهید.

برای رفع هر یک از مشکلاتی که ممکن است با آنها روبرو شوید و برای برخی تعمیرات تلویزیون مارشال برای شما این امکان وجود دارد تا با مرکز تعمیر تلویزیون مارشال تماس بگیرید و هر یک از مشکلات خود را رفع نمایید.

امکان دارد تلویزیون شما به یکباره خاموش شده و یا صفحه نمایش در هنگام تماشای فیلم مورد علاقه شما یکدست سیاه شود همچنین ممکن است در حین بازی کودک و یا یک مشاجره ساده یک ظرف و یا یک شی سنگین با صفحه نمایش برخورد نماید و در نتیجه صفحه نمایش تلویزیون شما بشکند.

هر کدام از مشکلات پیش آمده به نوعی می تواند برنامه های شما را مختل نماید که برای برطرف نمودن هر کدام از آنها می توانید از خدمات تعمیرات تلویزیون مارشال بهره مند شوید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون ال ای دی Marshal ME-2012 LED TV

خدمات تعمیرات تلویزیون مارشال در مرکز تعمیر تلویزیون مارشال چگونه است؟

در ابتدا بد نیست تا حدودی با این مرکز آشنا می شوید گروه تعمیر تلویزیون مارشال به صورت یک تیم تخصصی عمل می نماید که این تیم موفق به گذراندن دوره های تخصصی تعمیرات تلویزیون مارشال شده اند و تا به امروز تجربه بالایی در تعمیر تلویزیون مارشال کسب نموده اند به نحوی که شما را یاری می کنند تا مشکل تلویزیون شما رفع شود و دیگر وجود نداشته باشد.

نکته: در صورتی که شما از تلویزیون خود به خوبی مراقبت نکنید هر تلویزیونی که داشته باشید با مشکل روبرو خواهد شد و یک دفعه دریافت خدمات تعمیرات تلویزیون مارشال کافی نخواهد بود.

با توجه به تیم کاری در نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال شما فقط با یک تماس می توانید در اسرع وقت خدمات تعمیرات تلویزیون مارشال را دریافت نمایید پس از تماس کارشناس با انجام برخی بررسی های لازم به شما یک زمان مشخصی را اختصاص خواهند داد و در همان روز هماهنگی های لازم را جهت حضور در محل انجام می دهند.

هر تلویزیونی امکان دارد به دلایل مختلفی از کار بیفتد این تعمیرکاران خبره هستند که به خوبی می‌داند کدام یک از خرابی‌ها برای تلویزیون ها بیشتر پیش خواهد آمد به احتمال زیاد مشکلی که برای تلویزیون شما پیش آمده جزو همین مشکلات قرار می گیرد.

خدمات تعمیر تلویزیون مارشال شامل چه مواردی است؟

تعمیر تلویزیون مارشال تمامی خدمات تعمیر همچنین تعویض برد را شامل می شود که در فهرست خدمات پس از فروش درج شده اند که به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیر تلویزیون مارشال تلویزیون‌های ال ای دی تلویزیون‌های هوشمند  smartو پنل های  ledو lcd دارای گارانتی خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی تلویزیون Marshal LED ME-4301 FULL HD TV

مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی دارای چندین دهه تجربه در زمینه تعمیر هستند که می توانند به ترمیم تمامی عیب ها و رفع مشکلات تلویزیون مارشال اقدام نمایند یکی از راهکارهای که توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون مارشال صورت گرفته امکان اعزام تکنسین تعمیر به منزل شما بوده که برای رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی صورت پذیرفته است.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون مارشال به دو روش است:

روش اول: مراجعه به نمایندگی تعمیرات تلویزیون  مارشال و تحویل دادن تلویزیون به کارشناسان تعمیر تلویزیون مارشال بوده که در این روش تمامی عملیات مورد نیاز جهت سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه انجام خواهد شد.

شیوه دوم: ثبت درخواست تعمیر در محل تلویزیون مارشال بوده که  توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل انجام خواهد شد.


تعمیرتلویزیون مارشال چه در محل مورد نظر و چه در نمایندگی آن محصول تفاوتی ندارد و هر دو سرویس را کارشناسان با تجربه توسط پیشرفته‌ ترین دستگاه های روز انجام می‌ دهند.

دلایلی که مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون مارشال خود مراجعه می کنند

دلایلی که مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون مارشال خود مراجعه می کنند و مشکلات معمولی که برای تلویزیون و ال ای دی مارشال امکان دارد پیش بیاید می تواند یکی از موارد ذکر شده در زیر باشد:

  • سیاهی قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
  • نبود صدا یا تصویر
  • خاموش و روشنی ناگهانی تصویر
  • چشمک چراغ پاور به صورت ممتد
  • عدم روشن شدن تلویزیون و خرابی بک لایت های
  • کم نوری صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
  • قطع یا وصل تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
  • شکستگی پنل ال سی دی بر اثر افتادن ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن
این مطلب را از دست ندهید   دانستنی های تلویزیون مارشال
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 2 =