نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ضربه خوردن صفحه ال سی دی تلویزیون مارشال

تعمیر تلویزیون این روزها در بسیاری از خانه‌ها لازم است و چون هزینه‌های خرید یک تلویزیون جدید بسیار بالا است بنابراین خانواده ها به فکر رفع عیب تلویزیون خود هستند برای این نوع تعمیر شما انتخاب‌های زیادی دارید ولی بهترین و سریع‌ترین راهی که وجود دارد استفاده از سرویس‌های خدمات تعمیر نمایندگی تلویزیون مارشال است.

تعمیرات تلویزیون چگونه انجام می شود؟

تلویزیون ‌های قدیمی خاطراتی شیرین را برای ما یادآوری می کند که با آن به دنیای بیرون از خانه می توانیم ارتباطی برقرار کنیم شاید تصور کنید که امروزه با تلویزیون‌های نسل جدید تلویزیون‌های قدیمی فراموش شده ولی باید پذیرفت که این گفته صحت ندارد چرا که تلویزیون‌های قدیمی هنوز در بسیاری از منازل نقش اساسی در خانه دارند.

این نوع تلویزیون ‌ها از فناوری قدیمی‌تر استفاده می کنند و به همین علت مشکلات فراوانی دارند که شما به راحتی می‌توانید در برنامه ماهیانه خود تعمیر تلویزیون خود را لحاظ کنید.

کاربران زیادی از ضربه خوردن صفحه ال سی دی تلویزیون خود که یکی از مشکلات تلویزیون است شکایت دارند که در ادامه مطلب این مشکل بررسی شده است.

تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون

متاسفانه در حال حاضر تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون قابل انجام نیست با توجه به اینکه قطعات لازم وجود ندارد نمیتوانید آن را تعمیر نمایید.

علت خط افتادن روی تلویزیون LCD  معمولا برای ضربه زدن به صفحه نمایشگر تلویزیون است درصورتی که خط های عمودی و افقی روی تلویزیون شما وجود دارد باید این را مد نظر بگیرید که تلویزیون شما تعمیر نخواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی مین برد تلویزیون مارشال

خطوط عمودی یا خطوط افقی روی تلویزیون باعث خواهند شد که دیگر قادر نباشید تا به خوبی از تلویزیون LCD خود بهره ببرید و تصاویر در این موقع به صورت کامل نمایش داده نخواهند شد. درصورت مشاهده خطوط روی تلویزیون باید تلویزیون جدیدی بخرید زیرا قطعاتی مانند پنل یا همان شیشه تلویزیون موجود نیست.

درصورتی که ضربه خوردگی کم است میتوانید از تلویزیون خود استفاده نموده ولی باید به مدت زمان کم از آن استفاده نمایید تا سوختن تلویزیون دیرتر رخ دهد.

ضربه خوردن صفحه ال سی دی تلویزیون

همانطور که در بالا اشاره شد ضربه خوردن صفحه نمایش تلویزیون های LCD یکی از مشکلات بود که این مشکل معمولا با استفاده ناصحیح از تلویزیون اتفاق می افتد.

 در بعضی از مواقع که کاربران به جای استفاده از یک دستمال ضد خش با قدرت دستان خود برای تمیز نمودن صفحه صفحه تلویزیون تلاش می کنند باعث خرابی صفحه ال سی دی تلویزیون خواهند شد که این عمل شاید یکی دوبار چندان اهمیت نداشته باشد ولی اگر هر روز همین شیوه را برای تمیز نمودن صفحه تلویزیون خود انجام دهید چه بسا که شما در آینده ای نزدیک باید منتظر نمایان شدن خطوط عمودی روی تلویزیون خود باشید.

در هنگام استفاده از تلویزیون خود از پنل یا همون صفحه نمایشگر تلویزیون بسیار مراقبت کنید زیرا در صورتی که مشکلی برای آن ایجاد شود دیگر قادر نیستید تا تلویزیون را تعمیر نمایید و باید یک تلویزیون جدید را جایگزین تلویزیون قبلی خود نمایید که برای این کار باید هزینه بالایی را صرف نمایید همانطور که مشخص است پیشگیری بهتر از درمان است تا می توانید از بروز مشکلات پیشگیری نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   تیونر تلویزیون مارشال

وجود خطوط عمودی یا خطوط افقی روی تلویزیون

این خطوط به دلیل ضربه ای که به صفحه نمایش زده می شود نمایان خواهد شد درصورت روبرو شدن با این خطوط روی تلویزیون خود اولین کاری که باید اقدام نمایید این است که مدت زمان استفاده از تلویزیون را کم کنید.

وقتی مدت زمان استفاده از تلویزیون را کم کنید عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد که این نکته را باید در نظر بگیرید که در صورت وجود خطوط عمودی و افقی روی تلویزیون شما نمی توانید تلویزیون خود را تعمیر نمایید و باید یک تلویزیون جدید را برای خود بخرید.

مشکلات پنل ناشی از تولید آن

تعداد بسیار کمی از پنل های تلویزیون ها متاسفانه در حین تولید مشکل دارند که پس از مدتی کار کردن ناگهان تصویرشان چهارخانه و قطع می شود در صورتی که پنل شما در اثر تولید مشکل داشته باشد باید سریعا با خدمات نمایندگی تعمیر مارشال تماس بگیرید زیرا پنل دستگاه موجود نبوده و درصورتی که نمی خواهید آن را تعویض نمایید بهتر است تا به فکر خرید تلویزیون جدید باشید و از دیدن آن لذت ببرید.

افزایش قیمت پنل تلویزیون

قیمت قطعات تلویزیون از جمله پنل متاسفانه با افزایش قیمت های ارز یک دفعه گران شد که باعث شد تا واردات پنل تلویزیون به ایران توقف نسبی داشته باشد و این قطعه حیاتی در بازار کمبود داشته باشد.

متاسفانه با این افزایش قیمت ناگهانی پنل تلویزیون در داخل بازار دیگر موجود نیست و در صورتی که تلویزیون شما در اثر ضرب دیدگی شکسته باشد و یا خطوط عمودی و افقی روی آن دیده شود چاره ای ندارید و باید یک تلویزیون جدید را برای خود انتخاب نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   کابوس وجود خطوط افقی در تلویزیون مارشال
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفت =