نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا بعضی مواقع تلویزیون در حالت استندبای می ماند؟

گاهی اوقات حالت استندبای تلویزیون به صورت خودکار فعال می شود به نحوی که استفاده از دستگاه مقدور نیست ساختار درونی تلویزیون های امروزی دارای  پیچیدگی های فراوانی هستند

در میان مدارهای گوناگون این تلویزیون بخش های الکترونیکی خاصی در نظر گرفته گرفته شده که هنگام خرابی در تلویزیون شروع به کار خواهند کرد که به مدارهای محافظ معروف هستند و عامل اصلی حالت استندبای تلویزیون هستند.

برای رفع این وضعیت دردسرساز تلویزیون ادامه این مطلب را بخوانید.

حالت استندبای تلویزیون چه زمانی دردسرساز خواهد شد؟

همان طور که اشاره شد حضور حالت استندبای تلویزیون برای خرابی دستگاه هشدار محسوب می شود به طور کلی در وضعیت استندبای تلویزیون خاموش می شود و چراغ پاور تلویزیون چشمک می زند.

این موضوع زمانی دردسرساز خواهد شد که به دفعات این موضوع تکرار شود و تلویزیون مدت طولانی را در چنین شرایطی بگذراند گاهی اوقات در چنین شرایطی ورودی های HDMI دستگاه نیز غیرفعال خواهند شد فراموش نکنید که در صورتی که از مشکل استندبای شدن چشم پوشی نمایید عاملی برای افزایش هزینه های تعمیراتی تلویزیون بوده و گاهی تا از کار افتادگی کامل تلویزیون پیش خواهد رفت.

علل پیدایش حالت استندبای تلویزیون چیست؟

1.     خرابی پاور تلویزیون

خرابی پاور یکی از دلایل اصلی پیدایش حالت استندبای تلویزیون است پاور یا همان منبع تغذیه تلویزیون تامین کننده انرژی روشن شدن تلویزیون و نمایش تصاویر در پنل بوده و زمانی که اختلالی در این بخش از تلویزیون به وجود آید مدارهای حفاظتی برای شکل گیری حالت استندبای دستوری به مرکز کنترل تلویزیون ارسال خواهند نمود.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی تلویزیون ال ای دی مارشال  ME-5063 Ultra HD 4K

نکته: برطرف نمودن خرابی های پاور کاملا تخصصی بوده و از عهده شما خارج است.

کارشناسان نمایندگی تلویزیون مارشال می توانند در محل منزل شما کلیه ایرادات فنی پاور تلویزیون های مختلف را تعمیر نموده و در صورت تشخیص نیاز به تعویض قطعه مورد نظر را تعویض می نمایند تا هیچ گونه اختلالی در روند کاری تلویزیون وجود نداشته باشد.

2.     ناکارآمدی مین برد تلویزیون

یکی دیگر از مواردی که منجر به ایجاد حالت استندبای تلویزیون خواهد شد اختلالات مین برد است که این قطعه پس از پنل از مهم ترین بخش هر تلویزیون به حساب می آید که در صورت خرابی خاموشی تلویزیون را در پی دارد.

بعضی مواقع مین بُرد تحت عوامل مخربی نمی تواند ارتباط صحیحی میان بخش های مختلف تلویزیون برقرار کند که این عوامل بی احتیاطی های کاربران و نفوذ آب ضعیف شده خواهد بود زیرا مین برد کلیه اتصالات داخلی مرتبط با صدا و تصویر و ورودی ها و خروجی های مختلف دستگاه را تحت کنترل مستقیم خود دارد.

تکنسین ها در نمایندگی تلویزیون مارشال با اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه کلیه مشکلات ساختاری اجزای مختلف مین برد تلویزیون را شناسایی نموده و در سطح کیفی بالایی آن را رفع خواهند نمود.

3.     استفاده نمودن از کابل های نامرغوب  HDMI

کیفیت کابل HDMI تلویزیون در سلامت ساختار آن دارای نقش بسیار پر رنگی است در نتیجه استفاده از کابل های نامرغوب و تقلبی HDMI می تواند آسیب های فراوانی را به مدارهای الکترونیکی دستگاه وارد ساخته همچنین تداوم اتصال این گونه کابل ها به تلویزیون منجر به سوختن CPU و خرابی مین برد می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون ال ای دی مارشال 24 اینچ  ME-2425-2

تهیه کابل های اورجینال HDMI برای حفظ سلامت تلویزیون مورد استفاده بسیار جدی بوده هرچند کابل اورجینال دارای قیمت بالاتری است ولی عملکرد صحیح دستگاه شما را حفظ می کند و از ایجاد حالت استندبای تلویزیون در اثر خرابی اجزای مختلف تلویزیون جلوگیری خواهد نمود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال

تلویزیون در هر سایز و برندی که باشد دچار اشکال خواهد شد البته بی احتیاطی های کاربران نیز در آن نقش بسزایی دارد در نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال مشکل تلویزیون رفع خواهد شد.

نمایندگی تلویزیون مارشال مجموعه ای است که انواع تلویزیون های مارشال در بازار را تعمیر و بازیابی می کند خدمات تخصصی این مرکز دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و کلیه مشکلات را  در تلویزیون های بزرگ و کوچک رفع خواهد نمود.

بهترین  اقدام برای سیگنال دهی بهتر آنتن تلویزیون و یا رفع هرگونه آسیب دیدگی آن و همینطور برای تعویض قطعات تلویزیون با رجوع به نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون مارشال امکان پذیر است که رعایت استانداردها را در تعمیر قطعات تلویزیون و یا تعویض آنها در این مرکز در نظر خواهند گرفت.

مرکز تعمیرات تلویزیون مارشال یکی از بهترین عرضه کنندگان خدمات تعمیری می باشد.

متخصصان این مرکز به بهترین شکل ممکن به شما در رفع مشکل کمک می کنند به نحوی که دستگاه تلویزیون شما هر ایرادی داشته باشد شما می توانید با رجوع به این نمایندگی مشکل خود را برطرف نمایید و یا از امکاناتی که این مرکز در اختیارتان می گذارد استفاده نموده و از کارشناسان بخواهید تا در محل خرابی تلویزیون اعزام شوند و مشکل تلویزیونتان را برطرف کنند.

این مطلب را از دست ندهید   آنچه باید در مورد تلویزیون های LED بدانید

بنابر این قبل از هر اقدامی برای رفع مشکل خود از شما دعوت می شود که به نمایندگی های تعمیرات تلویزیون های مارشال تماس گرفته و از تمامی خدمات این مرکز در محل استفاده نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =